Rock Werchter 2026

Ik vind vooral de zeer korte sets bij the slope toch jammer. Het zal wellicht elk jaar zo zijn, maar het is soms de moeite niet. Jammer dat die bands geen volwaardige sets mogen spelen.

• Leuk
Waarderingen: phil en RuneBrico
Bijna al mijn clashes kom ik goed mee weg. Maar degene die CMAT en The Reytons tegelijk heeft geprogrammeerd.. Grootste clash van het weekend.

• Leuk
Waarderingen: phil
Valt beter mee dan gedacht op het eerste zicht. Zeker die zondagavond, dat had daar extremer kunnen zijn.

I still expect that Saturday to change and CMAT to clash with Twenty One Pilots. As someone else said Klub C and The Barn don’t clash do they?

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Bijna al mijn clashes kom ik goed mee weg. Maar degene die CMAT en The Reytons tegelijk heeft geprogrammeerd.. Grootste clash van het weekend.
Kan me niet voorstellen dat dat klopt. Barn, KlubC en Slope tegelijk is volgens mij nog nooit voorgekomen.

Beste nieuws: Byrne en Moby overlappen slechts 10 minuten en die laatste krijgt 1,5 uur. Kan ik daar toch zeker nog meer dan een uur van meepakken!

Hoezo sluit Gorillaz ineens toch niet meer af? En de clash Berninger / Gorillaz / CMAT / Reytons is om te blijten.

Edit: Kaat Van Stralen lijkt ook niet te kloppen, tenzij ze een changeover op 10 minuten kunnen doen daar.

Users who are viewing this thread