Rock Werchter 2026

Wie verwachten als laatste naam?
Channel Zero is bezig met hun afscheidstournee. Hebben een link met Werchter (ooit eens last minute in moeten vallen). Staan al op diverse andere, kleinere festivals, wat een verklaring zou kunnen zijn waarom ze nog niet aangekondigd zijn.

Maar goed, is maar een wilde gok. Normaliter geen Werchternaam. Denk toch eerder aan een ander genre.

Channel Zero is bezig met hun afscheidstournee. Hebben een link met Werchter (ooit eens last minute in moeten vallen). Staan al op diverse andere, kleinere festivals, wat een verklaring zou kunnen zijn waarom ze nog niet aangekondigd zijn.

Maar goed, is maar een wilde gok. Normaliter geen Werchternaam. Denk toch eerder aan een ander genre.
Hebben een keuze moeten maken tussen Werchter en Alcatraz en gekozen voor Alcatraz...

Vandaag is de dag! Ik heb er zin in.

Deze ochtend maar gestart om ritueel afscheid te nemen van Ethel Cain. Bij een clash met Moby krijgt die laatste de voorrang. Kans is een stuk kleiner dat ik hem ooit nog met een volwaardige show kan zien.

Gezien al die kleine festivals die ze meepikken, lijkt me dit een rare redenering.
De bron was een geluidsman (PA) die dit wist te vertellen dat ze een keuze hebben moeten maken....Wat daar achter zit weet ik totaal niet...

De bron was een geluidsman (PA) die dit wist te vertellen dat ze een keuze hebben moeten maken....Wat daar achter zit weet ik totaal niet...
Voor zelfde geld was het de keuze tussen Werchter relatief exclusief of vele festivals waarbij ze dan vaak nog mooie positie krijgen. Zoals op Alcatraz.

Users who are viewing this thread