Rock Werchter 2026

Ik hoor in mijn kringen ook een heleboel mensen die niet te spreken zijn/waren over Rodrigo als headliner, terwijl dat echt wel een goede boeking was. Het was meer de dag in het geheel die voor heel veel mensen echt helemaal niks was en ik denk dat mensen dat dan een beetje op Rodrigo reflecteren. Op zich zijn de boekingen van die dag best prima geweest, maar alles op dezelfde dag plannen en dan 0 alternatieven bieden was echt niet best. Het was echt een keuze tussen pop en dance en uiteindelijk was volgens mij Wunderhorse serieus de enige rockband van die dag. Durand Jones en 2manydjs waren wel echt hard trouwens!

Ik hoor in mijn kringen ook een heleboel mensen die niet te spreken zijn/waren over Rodrigo als headliner, terwijl dat echt wel een goede boeking was. Het was meer de dag in het geheel die voor heel veel mensen echt helemaal niks was en ik denk dat mensen dat dan een beetje op Rodrigo reflecteren. Op zich zijn de boekingen van die dag best prima geweest, maar alles op dezelfde dag plannen en dan 0 alternatieven bieden was echt niet best. Het was echt een keuze tussen pop en dance en uiteindelijk was volgens mij Wunderhorse serieus de enige rockband van die dag. Durand Jones en 2manydjs waren wel echt hard trouwens!
In mijn vriendengroep was iedereen nog enthousiast doordat de show van Dua Lipa heel goed gesmaakt werd het jaar ervoor, maar de show van Rodrigo stelde in vergelijking toch wat teleur (was de tendens)

Goede punten. Het natte weer richting het einde van de dag hielp ook niet mee. Toch aantal meer mensen die het terrein verlieten.

Maar op de plek waar wij stonden zat de sfeer er prima in & Rodrigo leverde behoorlijk goed. Gewoon een hele fijne boeking met het oog op de toekomst.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan en jarnemelk
Daarvoor hebben we gelukkig de negeer-knop uitgevonden! Scheelt weer wat tijdsverspilling op een dag.

Martin Scorsese Cinema GIF

Ga hiermee licht tegen de consensus hier in, maar ik kijk misschien het meest uit naar The Prodigy deze editie. Nog nooit de kans gehad om die te zien - ook niet in hun glorieperiode - en staat al even op m'n must see lijstje. Zeker moesten ze in de barn staan (en ik er binnen geraak)
In de Barn is er een quasi zekerheid op een episch optreden van die gasten. Een dik uur alle remmen los.

Users who are viewing this thread