Rock Werchter 2026

Voor wie A Perfect Circle niet echt kent, 25 minuten van een recent concert.
Laat dit niet in het licht op het hoofdpodium spelen aub, dat zou zo zonde zijn.
Daar heeft APC natuurlijk ook zelf inspraak in. Als die zelf per se Main stage willen?

Gewoon overtuigende combo en een The Cure die precies populairder zijn dan ooit.
Maar wel gek, dat betekent dat er al quasi 20000 kaarten zijn doorgejaagd.
Voorverkoop sterk gestart zeiden ze, maar dit overtreft toch mijn verwachting.
Zou (voor de organisatie) fijn zijn als deze sterke dagverkoop niet vooral komt doordat er veel combi-afhakers zijn.

Zondag gaat snel. Als boomer ben ik daar blij om. Het blijft nog wel RW met een goede dance act erbij die heel veel goodwill heeft bij de boomers. Zo zie je maar.

Main stage openen in de namiddagzon deden ze ook goed hoor.

Maar tent zal altijd beter zijn voor hen. Was een pletwals in Herk dit

Zal wel in orde komen. Dat verliep ook naar wens naar wat ik vernam.
Maar wel al lang geleden dat combi’s vroeg uitverkochten.
Combi is binnen. Inchecken via smartphone lukt wel, maar is er nog een mogelijkheid om alsnog het ticket te printen?

• Haha
Waarderingen: 688976798
Is there any source for the information Sunday tickets running low? Terrace tickets are marked as limited availability. The "normal" ones not. Or am I missing any info?

Net voor hun show in Luxemburg heeft The Offspring op 28 Juni een show in Londen met Dropkick Murhpys, Pennywise (staat al op graspop), PUP, en Destroyboys.

Dropkick Murhpy's op 3 Juli op een festival in Frankrijk, met nog een groot gat tot 16 Juli.

Net voor hun show in Luxemburg heeft The Offspring op 28 Juni een show in Londen met Dropkick Murhpys, Pennywise (staat al op graspop), PUP, en Destroyboys.

Dropkick Murhpy's op 3 Juli op een festival in Frankrijk, met nog een groot gat tot 16 Juli.
Die zien ze ook altijd graag komen. Maar die zie ik wel dagje trekken op de Lokerse.

Users who are viewing this thread