Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gewoon overtuigende combo en een The Cure die precies populairder zijn dan ooit.
Maar wel gek, dat betekent dat er al quasi 20000 kaarten zijn doorgejaagd.
Voorverkoop sterk gestart zeiden ze, maar dit overtreft toch mijn verwachting.
Voor wie A Perfect Circle niet echt kent, 25 minuten van een recent concert.
Laat dit niet in het licht op het hoofdpodium spelen aub, dat zou zo zonde zijn.
Gewoon overtuigende combo en een The Cure die precies populairder zijn dan ooit.
Maar wel gek, dat betekent dat er al quasi 20000 kaarten zijn doorgejaagd.
Voorverkoop sterk gestart zeiden ze, maar dit overtreft toch mijn verwachting.
Zondag gaat snel. Als boomer ben ik daar blij om. Het blijft nog wel RW met een goede dance act erbij die heel veel goodwill heeft bij de boomers. Zo zie je maar.
Is there any source for the information Sunday tickets running low? Terrace tickets are marked as limited availability. The "normal" ones not. Or am I missing any info?
Is there any source for the information Sunday tickets running low? Terrace tickets are marked as limited availability. The "normal" ones not. Or am I missing any info?
Net voor hun show in Luxemburg heeft The Offspring op 28 Juni een show in Londen met Dropkick Murhpys, Pennywise (staat al op graspop), PUP, en Destroyboys.
Dropkick Murhpy's op 3 Juli op een festival in Frankrijk, met nog een groot gat tot 16 Juli.
Net voor hun show in Luxemburg heeft The Offspring op 28 Juni een show in Londen met Dropkick Murhpys, Pennywise (staat al op graspop), PUP, en Destroyboys.
Dropkick Murhpy's op 3 Juli op een festival in Frankrijk, met nog een groot gat tot 16 Juli.