Rock Werchter 2026

ik bedoel eerder het type mensen die tijdens pakweg Khruangbin niet eens doorhebben dat er optreden gaande is...dat type
Ook dat is iets van alle tijden. In de periode 2007-2008 (mijn eerste edities) kende ik al mensen wiens hele familie blind een combi kocht. Bleven het hele weekend achteraan op een deken zitten, pratend en drinkend. Als ze in de achtergrond een hit herkenden sprongen ze even recht om uit volle borst mee te zingen. Om meteen weer te gaan zitten als het volgend nummer niet bekend klonk.

Maar dit publiek is gewoon eigen aan festivals die populaire namen boeken. In het Pinkpop-topic is het dekentjesvolk ook al vaak gepasseerd. En naarmate de accomodatie op festivals/campings steeds verbetert, ga je ook vaker dit type mensen overtuigen.

Morgen dan maar een pakketje met David Byrne, A Perfect Circle, Pixies, Hayley Williams, Pendulum, Weval, Wolf Alice, Teddy Swims, Matt Beringer, Kasabian, Pixies, The Last Dinner Party, Pendulum, Paul Kalkbrenner, Little Simz, Ethel Cain, Landmvrks, The Offspring, CMAT & Haunted Youth....
damh zelfs 2x Pendulum

Morgen dan maar een pakketje met David Byrne, A Perfect Circle, Pixies, Hayley Williams, Pendulum, Weval, Wolf Alice, Teddy Swims, Matt Beringer, Kasabian, Pixies, The Last Dinner Party, Pendulum, Paul Kalkbrenner, Little Simz, Ethel Cain, Landmvrks, The Offspring, CMAT & Haunted Youth....
Pendulum zo goed dat ze twee keer komen? 😉
Maar mooi lijstje op zich, kunnen we afkloppen zo.

Verwacht the hives ook wel morgen na hun show gisteren.
Maruja toonde gisteren ook dat ze een ideale slope naam zijn maar zal voor later zijn (of PKP)

Ook dat is iets van alle tijden. In de periode 2007-2008 (mijn eerste edities) kende ik al mensen wiens hele familie blind een combi kocht. Bleven het hele weekend achteraan op een deken zitten, pratend en drinkend. Als ze in de achtergrond een hit herkenden sprongen ze even recht om uit volle borst mee te zingen. Om meteen weer te gaan zitten als het volgend nummer niet bekend klonk.

Maar dit publiek is gewoon eigen aan festivals die populaire namen boeken. In het Pinkpop-topic is het dekentjesvolk ook al vaak gepasseerd. En naarmate de accomodatie op festivals/campings steeds verbetert, ga je ook vaker dit type mensen overtuigen.
Inderdaad, door de nieuwe luxe camping opties, VIP opties en dergelijke blijft een ouder publiek komen, die mogelijk anders waren afgehaakt.

Grappig dat bij het nieuwsbericht van Stubru over BKS geen Hayley Williams wordt vermeld maar wel iemand als MEROL. Toch wel absoluut de grootste naam van het pakketje..
Bewijst, voor zover dat nog moest, hoe hopeloos die zender geworden is.

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Vorig jaar was nu de Linkin Park dag al z.g.a. uitverkocht

De zondag zal nu het hardst gaan schat ik. logischerwijs gevolgd door de zaterdag

Users who are viewing this thread