Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Qua namen die al zijn bekend gemaakt, kan alleen The Cure me enthousiast maken (en vooruit, met wat goodwill The xx). Afhankelijk van op welke dag David Byrne of A Perfect Circle opduikt, misschien een dag-ticket.
Ook dat is iets van alle tijden. In de periode 2007-2008 (mijn eerste edities) kende ik al mensen wiens hele familie blind een combi kocht. Bleven het hele weekend achteraan op een deken zitten, pratend en drinkend. Als ze in de achtergrond een hit herkenden sprongen ze even recht om uit volle borst mee te zingen. Om meteen weer te gaan zitten als het volgend nummer niet bekend klonk.
Maar dit publiek is gewoon eigen aan festivals die populaire namen boeken. In het Pinkpop-topic is het dekentjesvolk ook al vaak gepasseerd. En naarmate de accomodatie op festivals/campings steeds verbetert, ga je ook vaker dit type mensen overtuigen.
Morgen dan maar een pakketje met David Byrne, A Perfect Circle, Pixies, Hayley Williams, Pendulum, Weval, Wolf Alice, Teddy Swims, Matt Beringer, Kasabian, Pixies, The Last Dinner Party, Pendulum, Paul Kalkbrenner, Little Simz, Ethel Cain, Landmvrks, The Offspring, CMAT & Haunted Youth....
Als we al 80% van dit krijgen kunnen we toch al wel weer zeggen dat we een hele mooie bovenkant hebben. Dit aanvullen met nog mooie slope namen en dan wordt het gewoon weer een top jaar!
Oh ja met de officiele verkoop, niet met de pre-sale ging dat zo hard ja.
Maakt me telkens zo benieuwd hoe die verkoop van Parklift verloopt nu. Zouden er genoeg mensen op hun LP honger zijn blijven zitten? was deze 2025 editie wel een echte hele straffe boeking van Werchter. Dat is wat er dit jaar gemist wordt, die act die onhaalbaar lijkt/beperkt beschkbaar is.
Dus mogelijks nog in de Barn;
- David Byrne
- Pïxies
- Little Simz
- Interpol
- A Perfect Circle
- Tamino
- Paul Kalkbrenner
- Hayley Williams (zie ze eerder op de mainstage eindigen)
- Loyle Carner (kan ook Couleur?)
- Zara Larsson (kan ook main?)
- Ethel Cain
- Curtis Harding
- The Hives?
Dus mogelijks nog in de Barn;
- David Byrne
- Pïxies
- Little Simz
- Interpol
- A Perfect Circle
- Tamino
- Paul Kalkbrenner
- Hayley Williams (zie ze eerder op de mainstage eindigen)
- Loyle Carner (kan ook Couleur?)
- Zara Larsson (kan ook main?)
- Ethel Cain
- Curtis Harding
- The Hives?