Rock Werchter 2026

Wanneer worden de overige namen meestal aangekondigd?

Ik wil zondag wel gaan eventueel, maar liefst wacht ik tot meer namen bekend zijn. Ik vind The Cure best goed en Moby op zich wel interessant en toch veel hits die best te pruimen zijn. De andere dagen zou ik nooit doen, al is Gorillaz ook best interessant.
Morgen pakketje met 10+ namen wellicht

• Leuk
Waarderingen: Finisterra
ik had het een tijdje geleden over Soft Werchter, maar dit gaat nu de kant op van Sky Radio, waar gaat dit naar toe, wordt meer een huismoederfestival zo, ik zal mijn moeder ook eens polsen.
Echt ook geen zever, maar mijn net-met-pensioen-gegane moeder liet mij vandaag weten dat ze Lewis Capaldi een mooie headliner vindt!

Je luistert vaak blijkbaar, maar ok The Prodigy misschien niet, maar de rest is toch softer dan soft, waar blijft de rock?
wie weet, dat blijft geheim...

Ik deel je mening hoor dat er nog heel wat peper mist. Dat kun je ook terugvinden op het forum hier.
Maar moeders en skyradio; dan denk ik aan Consert At Sea en nog niet aan deze namen gelukkig ;)

Ok, het gaat gezien de volgorde van aankondiging door velen afgeschoten worden maar ik hou toch nog hoop op the Prodigy én Capaldi als Barn headliner. Gesteund door de volgorde in app.

Byrne, Kalkbrenner, the Prodigy, Capaldi was vooraf toch ook een prima te geloven rijtje Barnheads geweest?? Qua grootte zie ik dat ook nog wel gebeuren, zo’n Capaldi of Prodigy. Zeker als er wat fatsoenlijk tegenwicht op de main staat als sub. Maar wie dan, is natuurlijk wel de vraag. 😅

klopt op zich wel, maar toch is het de laatste jaren sneller uitverkocht dan 20j geleden volgens mij, niet?
De laatste jaren terug iets minder lijkt me, de jaren voor covid verkocht het bijna altijd maanden op voorhand uit dacht ik?

Ok, het gaat gezien de volgorde van aankondiging door velen afgeschoten worden maar ik hou toch nog hoop op the Prodigy én Capaldi als Barn headliner. Gesteund door de volgorde in app.

Byrne, Kalkbrenner, the Prodigy, Capaldi was vooraf toch ook een prima te geloven rijtje Barnheads geweest?? Qua grootte zie ik dat ook nog wel gebeuren, zo’n Capaldi of Prodigy. Zeker als er wat fatsoenlijk tegenwicht op de main staat als sub. Maar wie dan, is natuurlijk wel de vraag. 😅
Volgende post van Werchter, The Barn wordt 1,5x vergroot.
Dan kunnen we effectief z.g.a. alles behalve de miljoenenklappers altijd daar in steken ;)

• Leuk
Waarderingen: JP5
Stuk voor stuk namen op de affiche nu waar ik wel naartoe zou gaan als ik er dan toch ben en er niets is waar ik echt naar uitkijk.
Maar ik mis nog de 2-3 namen waar ik voor een show zeker losse tickets zou kopen, laat staan al wat steviger werk. De kapstokken zoals @jimmywe het mooi verwoorde.
Als ze niet touren kunnen ze er natuurlijk niet aan doen, maar onze groep van 8 van vorig jaar op de Hive Resort zal vermoedelijk afhaken van het jaarlijkse tripje.
Zonde !

• Leuk
Waarderingen: TNFke

Maak je geen illusies, alle namen die so far aangekondigd zijn gaan op de mainstage spelen.

Deze (volgens sommige) "boomer" gaat weer eens sinds 2009 een weekendje Werchter doen.

Ik begrijp dat er nogal wat verdeeldheid heerst over de namen maar deze "boomer" is stiekem wel blij met de afwezigheid van standaard headliners die om de 2/3 jaar op RW ofzo staan 😅

Users who are viewing this thread