Rock Werchter 2026

Behoorlijk aannemelijk dus wel, nu Mumford bevestigd wordt.

Beetje licht aan de bovenkant, al is het wel netjes als ze Lorde en Vampire Weekend hebben. Dan kom je uiteindelijk wel weer aan een heel net spoorboekje…
Toch nog maar even afwachten haha. Mumford was uiteindelijk de naam die het makkelijkst in te vullen viel. Als daar volgende week effectief Lorde en Vampire Weekend bijkomen, is het een ander verhaal. ;)

• Leuk
Waarderingen: JP5 en Timmetje
Behoorlijk aannemelijk dus wel, nu Mumford bevestigd wordt.

Beetje licht aan de bovenkant, al is het wel netjes als ze Lorde en Vampire Weekend hebben. Dan kom je uiteindelijk wel weer aan een heel net spoorboekje…
Waar kwam die leak nou eigenlijk vandaan? Waar was dat scherm gezien?

Ja het hele verhaal klinkt erg onwaarschijnlijk. Zeker omdat ook Yungblud als sub voor Parklife blijkbaar ook op dat scherm stond. Was ren stagiair aan het oefenen met Paint? Geen idee. Maar tot nu toe klopt het wel.
Toch ineens het beeld van iemand die twee uur in een boom voor het kantoor naar binnen heeft lopen staren in de hoop een mailtje voorbij te zien komen ofzo haha.

Ja het hele verhaal klinkt erg onwaarschijnlijk. Zeker omdat ook Yungblud als sub voor Parklife blijkbaar ook op dat scherm stond. Was ren stagiair aan het oefenen met Paint? Geen idee. Maar tot nu toe klopt het wel.

Ik vind Yungblud als sub onder LP niet zo ongeloofwaardig?

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Wel gek dat ze niet gewacht hebben tot morgen bij hun show om ze aan te kondigen wel heel blij mee ga ze morgen ook zien in de AFAS Dome dus dan weet ik jullie te zeggen of de show de moeite is

• Leuk
Waarderingen: JP5 en Joslittel
Of zie die drop als een geruststelling. Er tourt zoveel fantastisch materiaal dat de RW poster een pareltje kan gaan worden. Daar zal zelfs voor jou Mumford uiteindelijk geen verschil voor maken.
Ja, zoals ik zeg, al met al prima headliners. Lang geleden dat ik maar 2 van de 5 headliners niet hoef te zien. 6 als daar ook nog eens Lorde bijkomt.

Uiteindelijk krijgt RW de betere lineup, ondanks geen Cave. Maar toch, Mad Cool heeft wel maar mooi Mumford weten te ontwijken.

Dat RW maar Pulp binnenhaalt dan!

Ik ben niet extreem blij met Mumford & Soms. Maar toch, dit jaar geen een headliner die ik echt niks vind. Vorig jaar had ik dat met Olivia Rodrigo en het jaar daarvoor met Dua Lipa. Dus toch ben ik tot nu toe tevreden en staan er namen nu die ik allemaal wil zien!

• Leuk
Waarderingen: phil en Paddy
Hun invalbeurt in 2023 overgeslagen doordat we vroegtijdig van de wei vertrokken nadat we voor gesloten deuren stonden bij Iggy en geen zin hadden om de regen te doorstaan tijdens de artiest die toen aan het optreden was op de main.
Geen ramp dus om ze nog eens gaan kijken.

Ik neem aan dat we nog een vrijdagnaam krijgen en een supergeil paketje voor de verkoop start?

Users who are viewing this thread