Rock Werchter 2026

Nee, niks voor mij deze band. Hopelijk gaat er ergens anders iets leuks tegenover staan want anders wordt het of vroeg naar de camping of eindigen in de apero

• Leuk
Waarderingen: phil en RuneBrico
Wat was de rest van de leak ook alweer? Kan het even niet terug vinden.

Voor mij nu 3/5 namen die ik wil zien. Mumford opzich een prima naam. Eentje die er wel voor zorgt dat mijn vrouw weer mee wilt. Verder zal die dag in de breedte wel flink wat gewicht moeten krijgen.

Donderdag main: Mumfords and suns, Lorde, Lumineers, Vampire Weekend, Zwangere Guy, Kasabian, Yong Yello
Stond duidelijk leesbaar op een scherm in de bureau.
^^^^

• Leuk
Waarderingen: Festivalgek
Tot nu toe 1-0 voor Plastiek. Het feit dat Mumford nog nergens bekend gemaakt was spreekt wel sterk in het voorkeur van deze leak.
Was wel al een naam die rondging. Ik ben nog niet helemaal van die leak overtuigd. Vooral dat verhaal van het op een scherm zien klonk wat onlogisch haha.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Lorde, Lumineers, Vampire Weekend, Zwangere Guy, Kasabian, Yong Yello

Behoorlijk aannemelijk dus wel, nu Mumford bevestigd wordt.

Beetje licht aan de bovenkant, al is het wel netjes als ze Lorde en Vampire Weekend hebben. Dan kom je uiteindelijk wel weer aan een heel net spoorboekje…

• Leuk
Waarderingen: Everyknight en Joslittel
Was wel al een naam die rondging. Ik ben nog niet helemaal van die leak overtuigd. Vooral dat verhaal van het op een scherm zien klonk wat onlogisch haha.
Ja het hele verhaal klinkt erg onwaarschijnlijk. Zeker omdat ook Yungblud als sub voor Parklife blijkbaar ook op dat scherm stond. Was ren stagiair aan het oefenen met Paint? Geen idee. Maar tot nu toe klopt het wel.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread