Rock Werchter 2026

Haha beetje dubieus die gimmick met die witte strepen, wie verzint dat šŸ˜†

Het enige wat vreemd blijft is ZG binnen het concept van Parklife. Die man kan op RW meer tot zen recht de boel afbreken ipv voor een apatische muur te staan. Nu ja daar is al genoeg inkt over gevloeid, benieuwd naar morgen!

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
ƈƩn Lorde als sprankel kleur, maakt een beige mainstage nu niet bepaald een Salvador Dali.

Lorde is honderd procent welkom, Yong Yello zelfs ook. ( Maar niet op main maar Barn, waar hij veel beter gaat werken.)

Maar weer Lumineers, Kasabian, Gorick?Mumford? Geeuw.
Laat kasabian maar komen hoor. Zal 3 jaar geleden zijn en was vorige keer echt wel goed. Ergens in de namiddag ideaal

Ik was er en heb toch genoten van guns. En rond mij toch ook heel wat mensen. Is zn stem toonvast zoals vroeger? Nee. Maar blijkbaar is dat voor een katy perry dan minder erg om headliner op boutique te worden?

Dat is voor Katy Perry nondedju even erg. Soms moeten artiesten, managements en hun fanbases leren inzien dat het vet van de soep is en ze in de categorie vergane glorie passen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik was er en heb toch genoten van guns. En rond mij toch ook heel wat mensen. Is zn stem toonvast zoals vroeger? Nee. Maar blijkbaar is dat voor een katy perry dan minder erg om headliner op boutique te worden?
Voor Katy Perry liepen de meeste hier toch niet echt over van enthousiasme.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread