Rock Werchter 2026

TLDP heeft er maar 1 keer eerder gestaan en heeft nieuw album op zak. Dat valt echt wel mee qua herhaling
Oh kijk nou , ik had echt in mijn hoofd dat ze er al op herhaling stonden! Mijn fout.

Ze hebben zeker de tijd mee, en gewoon goede muziek. Fan of niet; je kunt er niet echt omheen nu.
Met die kennis van slechts 1 x geweest; laat maar komen

Deze namiddag een portret van Benson Boone op de VRT die wordt bewierookt als een geweldige live-podiumact die rock doet herleven.

Als het regent in de Reyerslaan Bxl dan druppelt een nieuwe act RW binnen:)
Zou me niet verbazen dat hij volgende week of in het pakketje namen wordt aangekondigd voor RW 2026.

Stond wel tegenover QOTSA, wat een verschrikkelijke clash was dat…
Dat kan inderdaad meegespeeld hebben. Maar als ik dan Rosalia tegenover Sabrina zet, zie ik Sabrina op dit moment als de grotere naam.
Maat het wordt vast Foo Fighters op de donderdag en het zal me verbazen als we Rosalia of Sabrina op het reguliere Werchter gaan zien.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Deze namiddag een portret van Benson Boone op de VRT die wordt bewierookt als een geweldige live-podiumact die rock doet herleven.

Zou me niet verbazen dat hij volgende week of in het pakketje namen wordt aangekondigd voor RW 2026.
2e Harry Styles.... bij lange na niet zeg.

Ik lees nergens iets van geweldige live- podiumact die rock doet herleven.

Wel iets te veel MNM.

• Leuk
Waarderingen: elo

Geraakt nog niet tot aan de enkels van Harry Styles

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Maar Paul Kalkbrenner dan wel aub als Gorillaz of 21 pilots is. Niet wanneer je net van een mooi rustmoment in de muziek zit te genieten van bijvoorbeeld the XX en dat je dan gek wordt van het gebeuk die je vanuit de Barn hoort.

Phoe ik wordt vooral heel warm van alle barn-opties. Nu weer zo'n Kalkbrenner. Er is toch echt wel veel "on tour"
Over een week zal er echt heel veel meer duidelijkheid zijn

Users who are viewing this thread

• Joe