Rock Werchter 2026

100 procent gelijk. Ik wil al jarenlang eens naar Graspop, maar die programmeren tegenwoordig blijkbaar ook geen popartiesten meer. Een echte schande is het.
Ik vind dat er ook wat te veel gezopen wordt om het een 'meeting' te noemen. Verwarrend van het eerste woord tot het laatste! Een duurbetaalde (re)branding agency, dat hebben ze nodig daar in Dessel!

Zoals hierboven al is opgemerkt, Linkin Park op Graspop en dan BMTH op Rock Werchter was ook een optie geweest. Nu staat BMTH met praktisch dezelfde productie twee keer op Graspop en Linkin Park twee keer op Werchter.
Ze staan twee keer op werchter echter is het een losse dag dat is effectief heel anders en qua BMTH ben ik het compleet eens en had het als festivalganger ook zo gewild echter kunnen ze zo gewoon meer geld vangen

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ik vind dat er ook wat te veel gezopen wordt om het een 'meeting' te noemen. Verwarrend van het eerste woord tot het laatste! Een duurbetaalde (re)branding agency, dat hebben ze nodig daar in Dessel!

Metal Meeting klinkt inderdaad verwarrend, alsof het een Anonieme Alcoholisten vergadering is.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Zoals hierboven al is opgemerkt, Linkin Park op Graspop en dan BMTH op Rock Werchter was ook een optie geweest. Nu staat BMTH met praktisch dezelfde productie twee keer op Graspop en Linkin Park twee keer op Werchter.
Goed. BMTH op RW, Linkin Park op Graspop. Wat met Parklife?

Alle gekheid op een stokje. De vier namen die nu zijn aangekondigd vallen toch gewoon allemaal onder het genre 'Rock'. De ene neigt wat meer naar indie, de andere wat meer alternative of new wave. Maar je kan gewoon niet ontkennen dat Rock Werchter met deze headliners haar naam eer aan doet.

maar toen heeft LN geld geroken en een nieuw dagfestival verzonnen

Je had liever gehad dat Linkin Park België had overgeslagen komend jaar?

Want zijn in Spanje & Portugal tijdens Graspop.
LP stond vorig jaar al op RW.
Past die op Alcatraz? Sowieso niet in de buurt tijdens Lokeren of Alcatraz. Voor TW classic hadden ze wellicht al een andere headliner of Parklife is in de plaats gekomen van classic.
Blijft over de optie België overslaan of een losse dag in Oostende, KB of Werchter. Het is het laatste geworden.

Laatst bewerkt:
En gras is na dag 1 ook tot stof of in modder veranderd.

Zou het wel straf vinden dat Mumford zijn dag niet afsluit. En dat geldt voor Sabrina evenmin denk ik?

Zijn er nog niet genoeg festivals in België? Parklife hadden we echt niet nodig imo.
Meer dan genoeg festivals, mijn insziens. Maar we leven in een kapitalistische samenleving waar Live Nation graag zo veel mogelijk geld in het laatje brengt. Dus dan werken de constructies die hier geopperd worden helaas niet.

Users who are viewing this thread