Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vergeet ook Arctic Monkeys niet, want die lijken zich toch ook weer op te maken voor nieuwe muziek en dus (hopelijk) ook festivalshows. Al zal ik hier bijna de enige zijn die hun komst vrolijk zou onthalen
Hopelijk staat Kate Perry niet als headliner op Rock Werchter maar op Werchter Boutique met nog een sterke headliner.
Haar show in de Afas Dome te Antwerpen is niet uitverkocht.
Morgen komt de veelbesproken Katy Perry (40) naar de uitverkochte AFAS Dome in Antwerpen. Haar comebackalbum ‘143’ flopte, haar videoclip zorgde voor controverse en ook privé kreeg ze klappen. Toch blijft Katy Perry vechten. “Hoe zwaar het ook wordt, ik blijf vooruitkijken”, klinkt het.
Hopelijk staat Kate Perry niet als headliner op Rock Werchter maar op Werchter Boutique met nog een sterke headliner.
Haar show in de Afas Dome te Antwerpen is niet uitverkocht.
Morgen komt de veelbesproken Katy Perry (40) naar de uitverkochte AFAS Dome in Antwerpen. Haar comebackalbum ‘143’ flopte, haar videoclip zorgde voor controverse en ook privé kreeg ze klappen. Toch blijft Katy Perry vechten. “Hoe zwaar het ook wordt, ik blijf vooruitkijken”, klinkt het.
Toch moet je een aantal nieuwe pop- en rocksterren op goede plaatsen durven op te stellen bv Olivia Dean, Raye, Fontaines DC, Charli XCX, The Last Dinner Party, Billie Eilish, Lorde, Tate Mc Rae, Rosalia, Chapell Roan,..
Toch moet je een aantal nieuwe pop- en rocksterren op goede plaatsen durven op te stellen bv Olivia Dean, Raye, Fontaines DC, Charli XCX, The Last Dinner Party, Billie Eilish, Lorde, Tate Mc Rae, Rosalia, Chapell Roan,..
De waarheid is bijna uitverkocht. Er zijn nog voldoende tickets te koop in een groot aantal delen van het Sportpaleis en dit resale (rode) en gewone tickets (op de slechtere gedeeltes). En op ticketswap kan je bv seats kopen met een belangrijke korting tov de originele ticketprijs voor haar show.
Ben nu even enthousiast over Olivia Dean als bij de bekendmaking van Chapell Roan als headliner van PKP begin dit jaar. Zes maanden geleden kende ik Olivia Dean niet maar mooie stem, leuke persoonlijkheid, toffe nummers. En het helpt wel dat De Morgen waar ik geabonneerd op ben om de haverklap een lang artikel aan haar wijdt. Ook vandaag staat ze in die krant met een uitgebreid achtergrondinterview. Jammer genoeg is Vorst Nationaal op 8 mei al uitverkocht met een waiting lijst.
De waarheid is bijna uitverkocht. Er zijn nog voldoende tickets te koop in een groot aantal delen van het Sportpaleis en dit resale (rode) en gewone tickets (op de slechtere gedeeltes). En op ticketswap kan je bv seats kopen met een belangrijke korting tov de originele ticketprijs voor haar show.
Uh. Waarom zouden mensen in godsnaam tickets kopen áchter het podium? Veelal worden dat soort plaatsen pas op beschikbaar gezet wanneer er meer bekend is over hoe het podium er gaat gaan uitzien. Dus de waarheid is dat het concert al effe is uitverkocht.