Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat is dan weer het nadeel van 4 dagen Graspop. Daardoor zal je minder snel namen als Ghost, BMTH of pakweg Volbeat en zelfs Sleep Token krijgen op de hoge spots in Werchter want zij moeten ook aan 8 headliners komen.
Enkel als het grote must haves zijn zoals Metallica, Tool of SOAD komt Werchter eerst.
Zijn show in Brussel werd georganiseerd door de mensen van Hangar. Als die volgende zomer gaat toeren zie ik hem eerder op een aparte plek staan, zoals het atomium.
Wat verder op de site staat trouwens de verdere line up voor de zaterdag. Ook Depeche Mode, Arctic Monkeys, Muse, Maneskin en Pearl Jam zouden er staan.
Zijn show in Brussel werd georganiseerd door de mensen van Hangar. Als die volgende zomer gaat toeren zie ik hem eerder op een aparte plek staan, zoals het atomium.
Wat verder op de site staat trouwens de verdere line up voor de zaterdag. Ook Depeche Mode, Arctic Monkeys, Muse, Maneskin en Pearl Jam zouden er staan.
Hopen op Geese in Klub C of misschien dat ze nu net groot genoeg zijn voor midden op de dag in de barn. Elke show behalve die in Keulen (waar ik naartoe ga) is stijf uitverkocht.
Hopen op Geese in Klub C of misschien dat ze nu net groot genoeg zijn voor midden op de dag in de barn. Elke show behalve die in Keulen (waar ik naartoe ga) is stijf uitverkocht.
Het fijne aan Duitsland (vooral Keulen): fijne zalen, verkoop gaat trager door enorme (maar echt, bizar) aanbod. Verkoopt gewoon uit uiteindelijk, maar chill dat je nog kaarten kan kopen, want dat heb ik dus 1 min geleden gedaan