Rock Werchter 2026

Ik stem nog altijd voor The Cure - Moby dan!

Over Bad Omens: ik verwacht dat ze gewoon op GMM gaan staan. Tuurlijk zou het netjes zijn om RW in te halen, maar ze kunnen daar een spot krijgen die ze op RW nooit gaan krijgen. Mogelijk de opstap naar een headliner status daar in pak hem beet 2028.

Haha jij krijgt echt te weinig slaap hoor
help me 80s GIF

• Leuk
Waarderingen: JP5
Valt trouwens op dat Ghost op nog geen enkel metal festival is aangekondigd, ze hebben nochtans nog geen festivals gespeeld met hun huidig album. Zouden ze eens de majors afgaan deze keer?

• Leuk
Waarderingen: appelschil en jules1994
Valt trouwens op dat Ghost op nog geen enkel metal festival is aangekondigd, ze hebben nochtans nog geen festivals gespeeld met hun huidig album. Zouden ze eens de majors afgaan deze keer?
Of het is hun aankondigingsstrategie. Ze werken op dit moment nog een handvol zaalshows af van hun wereldtour. Misschien daarna het uitrollen van hun festivalzomer?

Of het is hun aankondigingsstrategie. Ze werken op dit moment nog een handvol zaalshows af van hun wereldtour. Misschien daarna het uitrollen van hun festivalzomer?
Maar waar kan je ze nog zetten als je kijkt naar fests als Novarock en RAR/RIP, toch 2 stuks waar je je ze zou verwachten. Daar is de ruimte al niet meer.

• Leuk
Waarderingen: jules1994
Maar waar kan je ze nog zetten als je kijkt naar fests als Novarock en RAR/RIP, toch 2 stuks waar je je ze zou verwachten. Daar is de ruimte al niet meer.

Werchter, Pinkpop, Hurricane misschien en anders zijn er ook nog wel genoeg metalfestivals over volgens mij

Skunk Anansie met haar nieuw bejubelde album 'The painful Truth' zou wel een goede namiddag of vroege avond act zijn voor Rock Werchter. In het VK hebben ze met hun nieuwe album de beste notering ooit gehaald. Einde mei 2026 is de groep aangekondigd als headliner op een VK festival.

“Skunk Anansie’s most vital and inventive album in years… they’ve taken everything that made them special in the first place – the punk attitude, the driving rock melodies, and frontwoman Skin’s incredible voice – and rearranged it all into something thrillingly fresh and recognisably now…. Skunk Anansie at the absolute peak of their powers”Metal Hammer

• Leuk
Waarderingen: 688976798 en jules1994
Alex Warren op 18 april in de AFAS Dome. Ik zou het graag willen, maar ik denk niet dat we hem kunnen uitsluiten voor Rock Werchter. AFAS zal wel snel uitverkopen. En het is net zo'n artiest die je op Werchter altijd tegenkomt.

Users who are viewing this thread