Rock Werchter 2026

Ik weet niet of het op 6 oktober gaat zijn, maar SOAD is de grootste inkopper dus zal de eerste headliner zijn. Net zoals we vorig jaar al wisten dat Green Day de eerste naam ging worden.
Ik denk inderdaad ook SOAD en gok op 24 oktober.

Zie hun niet zo lang in europa touren dat ze ook RW headlinen maar zou wel leuk zijn
Het is uitzonderlijk, maar het gebeurt wel dat een groep drietal weken in het begin van de zomer en dan tweetal weken op het einde van de zomer naar Europa komt.

The Cure - The XX zou wel een mooie combo zijn. The Cure hoeft niet af te sluiten en The XX past er wel bij.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en ChrisV
Phoe man doe even rustig hier haha. Deze namen zijn niet de minste, ik word al zenuwachtigggggg

In de eerste plaats al afwachten of The Strokes naar Europa komen. Hun tourschema's zijn altijd vrij onregelmatig, en bovendien is er (voorlopig) geen nieuw materiaal op komst.

In de eerste plaats al afwachten of The Strokes naar Europa komen. Hun tourschema's zijn altijd vrij onregelmatig, en bovendien is er (voorlopig) geen nieuw materiaal op komst.
Laatste plaat was (meer dan) prima, maar vooral hopen dat ze volgend jaar gewoon voor 25 jaar Is This It touren.

Users who are viewing this thread