Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik weet niet of het op 6 oktober gaat zijn, maar SOAD is de grootste inkopper dus zal de eerste headliner zijn. Net zoals we vorig jaar al wisten dat Green Day de eerste naam ging worden.
The xx al jaren sprake van. Maar door successen Romy en Jamie aantal keer uitgesteld. Is eindelijk zover dan.
Na het gedoe in 2017 zie ik ze dit niet laten passeren.
Het is uitzonderlijk, maar het gebeurt wel dat een groep drietal weken in het begin van de zomer en dan tweetal weken op het einde van de zomer naar Europa komt.
The Cure - The XX zou wel een mooie combo zijn. The Cure hoeft niet af te sluiten en The XX past er wel bij.
The xx al jaren sprake van. Maar door successen Romy en Jamie aantal keer uitgesteld. Is eindelijk zover dan.
Na het gedoe in 2017 zie ik ze dit niet laten passeren.
Die dag verkocht wel langs geen kanten blijkbaar. Ook een zeer wisselvallige live-reputatie. Ik weet niet of ze zich daar nog eens aan gaan wagen. Misschien doneren ze die ook aan Live /s Live of de Lokerse Feesten?
In de eerste plaats al afwachten of The Strokes naar Europa komen. Hun tourschema's zijn altijd vrij onregelmatig, en bovendien is er (voorlopig) geen nieuw materiaal op komst.
In de eerste plaats al afwachten of The Strokes naar Europa komen. Hun tourschema's zijn altijd vrij onregelmatig, en bovendien is er (voorlopig) geen nieuw materiaal op komst.