Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nog (?) geen Werchteraankondiging toch? Moeten de sociale mediakanalen van Werchter dan al niet iets van beweging in de zin van 'naar volgende editie toe' laten zien?
Nog (?) geen Werchteraankondiging toch? Moeten de sociale mediakanalen van Werchter dan al niet iets van beweging in de zin van 'naar volgende editie toe' laten zien?
Niet per se, zit geen lijn in. Meestal hebben we wel eerst de wishlist. Als ze System hebben en het hoeft nog niet aangekondigd te worden, zullen ze dat ook niet doen. Zoals gezegd: de data van SOAD morgen zullen al direct een indicatie zijn.
Die term gebruik ik nergens, lees mijn post even goed.
Maar laat ik het anders omschrijven: ik zou het leuker vinden als er wat nieuwe namen bovenaan het affiche staan. Ook al ben ik groot fan van PJ, die heeft iedereen inmiddels toch al eens of meermaals kunnen zien, waarvan dus inderdaad 2022 er eentje van was.
pearl jam 4 jaar geleden, is toch niet op herhaling dan. Als ze zouden touren, dan zullen ze wel op werchter staan, tickets verkopen. Moeten niet allemaal nieuwe headliners zijn als je een band als deze kan boeken
Ik ben al blij dat we zo veel mooie prospects hebben. Kan bijna niet anders dan een mooie affiche (aan de bovenkant) worden als Werchter een paar van de namen die rondgaan kan strikken!
Als Gorillaz echt op 29 juni in het Tottenham Hotspur Stadium staan (enorme venue man!), dan zijn ze wel een vette kanshebber om een van de RW headlineslots in te vullen
Tbf over the past few festivals thereās not really any youād class as co-headers is there? Maybe the Fender/KOL one but we say what that turned into
Die 'flop' lag niet aan hen, maar aan het publiek en de spot. Hen programmeren na Stromae op een dagfestival op zondag die grotendeels gebruikt werd als personeelfeest voor KBC.....dat was gewoon slecht gepland. Het idee om hen daarom naar de Barn te verplaatsen is crazy.
Die 'flop' lag niet aan hen, maar aan het publiek en de spot. Hen programmeren na Stromae op een dagfestival op zondag die grotendeels gebruikt werd als personeelfeest voor KBC.....dat was gewoon slecht gepland. Het idee om hen daarom naar de Barn te verplaatsen is crazy.
Om terug te komen op MGK tour aankondiging die afgelopen maandag zou geweest zijn; hij is 1week verlaat naar komende maandag. Kans is klein, but stillā¦