Rock Werchter 2026

The 1994 World Cup was also held in the United States. The matches in Belgium and the Netherlands were from around 5:30 PM to 11:30 PM. So I expect something similar, with the matches taking place during the concerts. And the matches will likely be shown on the Hive.

On July 3, there will be three rounds of 16.
There will be two round of 16 matches on July 4, 5 and 6.

But... they won't see me there. It was simply magical when Triggerfinger and London Grammar performed in 2014.
Thank you. Yeah it’s very unlikely I’d bother watching any unless I really had a gap that I’m not interested in. Whereas I know my mate wouldn’t miss England for anything so would help him if they were playing

Wordt er deze week ergens in Europa een headliner bekend gemaakt dat we weten? Of is het daar nog te vroeg voor....

Morgen komt mgk met zijn tour aankondiging. Zal wel geen headliner zijn voor Werchter, max sub in mijn ogen, dus denk niet dat hij die datum al zal lossen (mocht hij op Werchter staan). Verder geen idee

We zullen een paar weken voor de eerste aankondiging waarschijnlijk eerst nog een wishlist mogen invullen zeker?

Morgen komt mgk met zijn tour aankondiging. Zal wel geen headliner zijn voor Werchter, max sub in mijn ogen, dus denk niet dat hij die datum al zal lossen (mocht hij op Werchter staan). Verder geen idee
May I ask where you got the information that the MGK data will be available tomorrow?

Zouden die 4 dan 1 van de KBS acts kunnen zijn? Ik geloof wel dat er enorm veel animo zal zijn voor dat concept.

The Beaches op 9 februari in de Roma. Heel grote kans dat ze met hun nieuwe plaat en tour ook Rock Werchter nog eens aandoen na PKP 25 en RW 24.

• Geweldig
  • Grrr
Waarderingen: Mr. Y en bicky
The Beaches zijn een binnenkopper, verwacht ook TLDP terug.

Ik ga ook eens gokken, waarvan ik denk dat toch de helft zal kloppen.

Benson Boone – Pearl Jam

Chappell Roan – Mumford & Sons

21 Pilots – System of a Down

Lorde – Billie Eilish

• Geweldig
Waarderingen: swissepfan

Benson Boone – Pearl Jam

Lorde – Billie Eilish
Denk dat je voor een groot deel wel eens gelijk kan hebben al denk ik dat Billie een stadiontour gaat doen want daar is ze inmiddels wel groot genoeg voor en Chappel en M&S beide enkel als headliner komen. Lorde en Chappel Roan op een dag en dan de andere dag Lewis Capaldi - M&S

Benson Boone – Pearl Jam

Lorde – Billie Eilish
Leuk lijstje! Ik stel me vragen over Pearl Jam, we moeten die kalender niet te serieus nemen denk ik. Billie ook echt nog een groot vraagteken.
Mumford zal in dat opzicht wel voor Chappell Roan staan, niet erna.

Benson Boone – Pearl Jam

Lorde – Billie Eilish
TLDP op een veel hogere plaats dan The Beaches (subheadliner). Lijkt me een band die geweldig gepusht wordt door Live Nation. Dit jaar waren ze op Pinkpop sub voor Olivia Rodrigo. Met het nieuwe album en verdere radiohits lijkt me dat ze op RW ook kunnen subben.
The Beaches is goed voor zonnige indierock in de namiddag.
Denk inderdaad dat de helft van jouw lijstje kan kloppen. De vraag is welke helft? Chappell Roan lijkt me wel veel populairder dan Mumford and Sons dus zij zal eerder headliner worden als ze in Europa tourt.

Benson Boone – Pearl Jam

Lorde – Billie Eilish
ik kan hier wel mee leven hopelijk zit er genoeg rock, indie en metal in de undercard maar 2 goeie headliners en een redelijke

Leuk lijstje! Ik stel me vragen over Pearl Jam, we moeten die kalender niet te serieus nemen denk ik. Billie ook echt nog een groot vraagteken.
Mumford zal in dat opzicht wel voor Chappell Roan staan, niet erna.
Ja, PJ is net als Billie een vraagteken. Voor hetzelfde geld is er geen sprake van die twee. Of valt er eentje weg en dan kan je makkelijk én Chappell en Mumford als afsluiter zetten met dan bijvoorbeeld een Lewis Capaldi ook nog. Benson Boone kan evengoed ook augustusfestivals worden, gezien die afgelopen zomer al in juli in Europa zat. Het is niet meer dan een beredeneerde gok. Vandaar dat ik veiligheidshalve op 50 procent inzet.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Benson Boone – Pearl Jam

Lorde – Billie Eilish
Laat Benson Boone en Chappel Roan alsjeblieft thuis als óók al Eilish en 21Pilots zouden komen. Dat wordt me écht teveel.

PJ & SOAD zou puur goud zijn.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread