Rock Werchter 2026

WesleyNoH

Geliefde act
28 nov 2015
1.822
4.663
Laatst bewerkt door een moderator:
Aaahh... Niet onderbouwde gokjes wagen. It's on!

Donderdag:
Fred Again - Lorde - Rise Against
Pulp

Vrijdag:
Oasis - Bazart - Miles Kane
Disclosure

Zaterdag:
Lana Del Rey - Bon Iver - Loyle Carner
Pendulum

Zondag:
Gorillaz - System of a Down - Turnstile
Haim

Lady Gaga, Metallica en Paul McCartney zie ik eerder als opties voor een apart event.

• Leuk
Waarderingen: Shuliv en -victor-

Donderdag:
Pulp

Vrijdag:
Disclosure

Zaterdag:
Pendulum

Zondag:
Haim

Lady Gaga, Metallica en Paul McCartney zie ik eerder als opties voor een apart event.
Oasis op regulier?!

• Leuk
Waarderingen: Kachelle

Donderdag:
Pulp

Vrijdag:
Disclosure

Zaterdag:
Pendulum

Zondag:
Haim

Bon Iver ging niet touren dacht ik en Oasis op festivals, hmmmm, zie ik niet gebeuren. Verder zou ik Bazart als sub pure horror vinden en Gorillaz boven SOAD zou ik eerder omgekeerd zetten. Haim als Barnhead is te hoog voor hen, niet? Hebben die nog iets relevants uitgebracht recentelijk of iets in de pijplijn zitten? Wel verdienstelijke eerste poging, laat het speculeren maar beginnen 🔥

• Leuk
Waarderingen: phil
Fred Again..
Mumford & Sons
System Of A Down
Billie Eilish
Chappel Roan

Mac DeMarco
Lorde
Turnstile
David Byrne

Oasis, Lady Gaga op losse events
Dan heb je enkel SOAD en Turnstile van het (hardere) gitaarwerk, vind ik wat weinig. Verwacht dan eerder een naam zoals BMTH, Falling In Reverse of Sleep Token erbij. Of een mgk, kan ook met het nieuwe album dat eraan komt

• Leuk
Waarderingen: phil en Nelios
Dan heb je enkel SOAD en Turnstile van het (hardere) gitaarwerk, vind ik wat weinig. Verwacht dan eerder een naam zoals BMTH, Falling In Reverse of Sleep Token erbij. Of een mgk, kan ook met het nieuwe album dat eraan komt
Hij geeft ook enkel de Main en Barn headliners denk ik. Denk niet dat FiR of Sleep Token zo'n hoge spot op Rock Werchter zou krijgen.

Qua gitaarbands is er al wel een heel concreet gerucht: Rise Against zit de week ervoor al op festivals in Duitsland! Al is dat een 50/50 kans met Graspop denk ik.

Hij geeft ook enkel de Main en Barn headliners denk ik. Denk niet dat FiR of Sleep Token zo'n hoge spot op Rock Werchter zou krijgen.

Qua gitaarbands is er al wel een heel concreet gerucht: Rise Against zit de week ervoor al op festivals in Duitsland! Al is dat een 50/50 kans met Graspop denk ik.
Ohja, enkel Main en Barnheads inderdaad. Dan hoop ik als sub toch op een FiR of Sleep Token, zie ik beide wel nog gebeuren. Zou het alleszins een coole zet vinden van RW 👍

Sleep token verwacht ik eerder op graspop, ik verwacht dat die in 2026 een headline tour gaan doen (zeker nadat de booker van download heeft gezegd dat ze al op 8 festivals de headliner positie krijgen aangeboden)

Op werchter zouden ze niet zo hoog staan.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Sleep token verwacht ik eerder op graspop, ik verwacht dat die in 2026 een headline tour gaan doen (zeker nadat de booker van download heeft gezegd dat ze al op 8 festivals de headliner positie krijgen aangeboden)

Op werchter zouden ze niet zo hoog staan.
Ja, headliner slot gaan ze op Werchter niet aangeboden krijgen idd. Graspop zou logische keuze zijn voor hen

The last dinner party en Benson Boone op donderdag
Billie Eilish en QOSA op vrijdag
The Cure en the National op zaterdag
Foo fighters en Kings of Leon op zondag

• Leuk
Waarderingen: phil

Users who are viewing this thread