Rock Werchter 2026

Ik ben eigenlijk het meest benieuwd wat ze nog aan die vrijdag gaan toevoegen, voor mij persoonlijk veruit de minste dag

Die kleine kans pak ik met beide handen. Steeds gemist, dus dat moet er een keer van komen!
stelt nooit teleur en ging ook cresendo doorheen de jaren
goed in crammerock,
Super in de barn op werchter
magistraal als voorprogramma in wembley

dus graag nog 1x

• Leuk
Waarderingen: ZERO74
Ik ben eigenlijk het meest benieuwd wat ze nog aan die vrijdag gaan toevoegen, voor mij persoonlijk veruit de minste dag
Voor mij is dat persoonlijk dan weer de sterkste dag (heel subjectief wel volgens mij). Ik vind de line-up van de slope die dag heel goed en denk dat ik er alleen voor Franz Ferdinand en The XX even van ga afwijken. Overpass, Keo en Radio Free Alice zijn echt aanraders! Cardinals en the warning heb ik inmiddels ook ingeluisterd en klinken ook heel tof.

• Leuk
Waarderingen: roluf en c7!
Die donderdag zal wel snel volgen, zelfs VRT NWS is begonnen aan de Mumford album promo. En niet vergeten dat die in no time een Sportpaleis uitverkochten.
Vrijdag lijkt me toch een zorgenkindje, voorlopig geen hype rond de headliner, main wel al vol met populaire namen.

Die donderdag zal wel snel volgen, zelfs VRT NWS is begonnen aan de Mumford album promo. En niet vergeten dat die in no time een Sportpaleis uitverkochten.
Vrijdag lijkt me toch een zorgenkindje, voorlopig geen hype rond de headliner, main wel al vol met populaire namen.
Terwijl we niet weten of die vrijdag een groot probleem is. Voor hetzelfde geld loopt verkoop daar gewoon goed of naar tevredenheid.

Terwijl we niet weten of die vrijdag een groot probleem is. Voor hetzelfde geld loopt verkoop daar gewoon goed of naar tevredenheid.
Klopt zeker. Ik blijf op die nagel slaan in de hoop eens wat leven in The XX te krijgen 😂 . Dat nieuw werk mag is gaan komen.

Vandaag 16.00??
Aangezien alles in golven lijkt te gaan, volgende week?

Die week mogen we mogen rekenen op DTRH en Pinkpop met hun tweede namen, maar verwacht ook Roskilde en Opener met hun traditionele einde-maand-drop. Dus why not RW he. Volledige poster laatste week februari / eerste week maart is mijn gok. In april gezellig de timetable.

For me, that's the strongest day (very subjective, I think). I think the lineup for the slope that day is really good and I think I'll only deviate from it for Franz Ferdinand and The XX. Overpass, Keo, and Radio Free Alice are highly recommended! I've also listened to Cardinals and The Warning, and they sound great too.
same for me acts wise. Currently looking like I could see 12 acts that day and it’s a great festival day

Users who are viewing this thread