Rock Werchter 2026

Jehnny Beth hoogstwaarschijnlijk er ook nog bij op zondag. Is het voorprogramma van A Perfect Circle rondom de data van Werchter.

Prodigy wil je wel meemaken in de tent denk ik. Als je ze echt wil zien.
Dat gaat weer zo’n show zijn die alle media in België zal bereiken.
Zal buiten die tent ook vol staan denk ik. Net zoals een Underworld vorig jaar reikt dat makkelijk tot buiten de tent natuurlijk. Hoop alleen voor, als ze echt samen staan, niet te veel soundbleed bij WoD.

Wil tijdens Thinking of a Place niet moeten aanhoren dat we allemaal Warriors zijn.

• Haha
Waarderingen: ChrisV en JP5
Wel bizar dat de enige twee acts die je echt wil zien die donderdag dan snoeihard clashen.

En normaal hoef ik the Prodigy niet Perce te zien. Maar in de Barn wil je dat natuurlijk niet missen.

• Sad
Waarderingen: ChrisV
Met nog meer dan vier maanden te gaan. Of alle dagen zullen uitverkopen, dat weet ik niet, maar het wordt gewoon weer een druk bezochte editie. Meer dan terecht inderdaad.
Nu wel benieuwd wanneer die andere twee dagen gaan uitverkopen. Zondag vrij snel, waardoor ik in de loop van december eigenlijk al een uitverkochte zaterdag verwachtte. De donderdag en vrijdag lijken me wel andere koek om uit te verkopen.

En zo zijn ze gestaag op weg om uiteindelijk ook het bordje uitverkocht te mogen opspijkeren. En terecht.
Wachten maar, zaterdag en zondag waren echt de twee beste dagen om te boeken. Benieuwd of de twee overige dagen met name donderdag en vrijdag effectief ten laatste in juni gaan uitverkopen. De combo's Mumford and Sons en War on Drugs voor donderdag en the XX en Lewis Capaldi op vrijdag hebben niet dezelfde sterke aantrekking als 21 Pilots-Gorillaz op zaterdag of Moby-David Byrne-The Cure voor zondag. Wat mij betreft zijn die donderdag en vrijdag twee dagen die riskeren niet uitverkocht te geraken net als de zaterdag van Sam Fender vorig jaar.

Wachten maar, zaterdag en zondag waren echt de twee beste dagen om te boeken. Benieuwd of de twee overige dagen met name donderdag en vrijdag effectief ten laatste in juni gaan uitverkopen. De combo's Mumford and Sons en War on Drugs voor donderdag en the XX en Lewis Capaldi op vrijdag hebben niet dezelfde sterke aantrekking als 21 Pilots-Gorillaz op zaterdag of Moby-David Byrne-The Cure voor zondag. Wat mij betreft zijn die donderdag en vrijdag twee dagen die riskeren niet uitverkocht te geraken net als de zaterdag van Sam Fender vorig jaar.
Mooi dat we met deze scherpe analyse weer het weekend in kunnen gaan.

Donderdag vind ik net heel sterk, 2e beste dag na zondag. Mumford, TWOD, The Prodigy zijn een sterke combo.

Donderdag is gewoon zoveel lastiger uit te verkopen.

Wissel de line ups van zaterdag en donderdag om en die was ook uitverkocht hoor

• Leuk
Waarderingen: festirock en Joslittel
ja bob dank voor de analyse.

want met the war on drugs en mumford & zonen staan er zeker geen acts die en sportpaleis uitverkopen, een zwangere die zalen uitverkoopt zols de ing arena, the prodigy volk trekt, een populaire loyle carner niet op de affiche.

en op vrijdag staat de zeker niet hyper populaire Lewis, en niet populaire xx, dinner party & teddy swims op de main...
die 2 dagen an sich zijn imo al beter gestoffeerd voor ticket verkoop dan de vollledig onthoofde sam fender dag vorig jaar.

we gaan het zien, zeker nu 2 dagen zijn uitverkocht.
en die donderdag komt wel goed, ondanks dat het een donderdag is

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
ja bob dank voor de analyse.

want met the war on drugs en mumford & zonen staan er zeker geen acts die en sportpaleis uitverkopen, een zwangere die zalen uitverkoopt zols de ing arena, the prodigy volk trekt, een populaire loyle carner niet op de affiche.

en op vrijdag staat de zeker niet hyper populaire Lewis, en niet populaire xx, dinner party & teddy swims op de main...
die 2 dagen an sich zijn imo al beter gestoffeerd voor ticket verkoop dan de vollledig onthoofde sam fender dag vorig jaar.

we gaan het zien, zeker nu 2 dagen zijn uitverkocht.
en die donderdag komt wel goed, ondanks dat het een donderdag is
Ik hoop het met jou dat zowel de donderdag als vrijdag gaan uitverkopen.

• Leuk
Waarderingen: reaper

Users who are viewing this thread