Rock Werchter 2026

als het niet lukt, en je bent op werchter krijg je een consumptie van me :)
Lang getwijfeld over een combi ticket RW maar mijn zomer is dit jaar al gevuld met Nick Cave Homecoming Brighton, Way Out West Festival 3 dagen met een groot aantal dezelfde headliners als RW (is ook van Live Nation) en Rock en Seine driedaagse eind augustus (Nick Cave vrijdag tem The Cure zondag). Om dan nog vier dagen RW erbij te doen leek me erover:). Dus helaas zal je me niet op de wei vinden op donderdag. Ik apprecieer het gebaar:)
Er is nog een kans dat ik zondag kom als er nieuwe dagtickets zouden vrijkomen.

Lang getwijfeld over een combi ticket RW maar mijn zomer is dit jaar al gevuld met Nick Cave Homecoming Brighton, Way Out West Festival 3 dagen met een groot aantal dezelfde headliners als RW (is ook van Live Nation) en Rock en Seine driedaagse eind augustus (Nick Cave vrijdag tem The Cure zondag). Om dan nog vier dagen RW erbij te doen leek me erover:). Dus helaas zal je me niet op de wei vinden op donderdag. Ik apprecieer het gebaar:)
Er is nog een kans dat ik zondag kom als er nieuwe dagtickets zouden vrijkomen.
geniet er van!

We kunnen wel nog op het terras op zaterdag!

⚠️
Ticket update: one-day tickets for Saturday 4 July are sold out! ‘Stressed out’ by this news? No worries! A limited amount of Terrace tickets for Saturday as well as Combi tickets are still available!

• Leuk
Waarderingen: festibob
We thinking nothing next week with the supposed Pinkpop and DTRH announcements? Or is there a chance of all 3?

Ik heb hier weer The Reytons aanstaan en wordt even keihard herrinerd aan 2023 met het geweldige 1-2tje The Reytons - Iggy Pop.

The Reytons was mijn eerste ervaring met crowdsurfen. Kwam in de pit iemand tegen waar ik random mee in de pit had gestaan bij IDLES in 2022. Geen naam, telefoonnummer. We kenden elkaar nog. Samen naar Iggy geweest daarna. Was een mooie ervaring zo. Mumford sloeg daarna heerlijk dood op de main.

Kijk alweer uit naar dit jaar!

Moesten ze bij Rock Werchter nu zowel Lézard als B52's boeken en die vlak voor David Byrne programmeren, dan zou dit wel eens een bijzonder stevig en consistent feestje kunnen worden.

• Leuk
  • Pray
Waarderingen: phil, rw83 en Mr. Y
Ik heb hier weer The Reytons aanstaan en wordt even keihard herrinerd aan 2023 met het geweldige 1-2tje The Reytons - Iggy Pop.

The Reytons was mijn eerste ervaring met crowdsurfen. Kwam in de pit iemand tegen waar ik random mee in de pit had gestaan bij IDLES in 2022. Geen naam, telefoonnummer. We kenden elkaar nog. Samen naar Iggy geweest daarna. Was een mooie ervaring zo. Mumford sloeg daarna heerlijk dood op de main.

Kijk alweer uit naar dit jaar!
En ook weer een kutclash met de Pixies. Je weet dat the Reytons 100% gaan leveren op die slope, maar Pixies staan hier hoog op het lijstje om een keer te zien…

• Leuk
Waarderingen: festirock
Ik heb Pixies nu 2x mogen zien en kan zonder FOMO naar Reytons. Het viel me op dat Pixies hun setlist per avond compleet op de schop kunnen gooien. Avond 1 had ik alleen maar nummers van het nieuwe album + deep cuts en avond 2 was gevuld met de hitjes. Goed instuderen dus!

• Leuk
Waarderingen: phil
Moesten ze bij Rock Werchter nu zowel Lézard als B52's boeken en die vlak voor David Byrne programmeren, dan zou dit wel eens een bijzonder stevig en consistent feestje kunnen worden.
Ik hoop nog enorm op een Lézard als KluB C Opener

Vooral tijd om op 38jarige leeftijd eindelijk te crowdsurfen hier. Gewoon eens durven

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread