Rock Werchter 2026

Positief verrast over de ticketprijzen! Ik had me ingesteld op wederom een forse verhoging maar dit is nice.

Helaas The Hive My Space plaatsen pas vrijdag in de verkoop. Wel donderdag alvast de weekendtickets binnen hengelen. Ik heb er echt zin in.

En ik las ergens iets over de potentie van de clash Moby - APC. Dat ze dat maar laten, dan kom ik met mijn fakkel en hooivork naar hun kantoortje

Positief verrast over de ticketprijzen! Ik had me ingesteld op wederom een forse verhoging maar dit is nice.

Helaas The Hive My Space plaatsen pas vrijdag in de verkoop. Wel donderdag alvast de weekendtickets binnen hengelen. Ik heb er echt zin in.

En ik las ergens iets over de potentie van de clash Moby - APC. Dat ze dat maar laten, dan kom ik met mijn fakkel en hooivork naar hun kantoortje
Als jij de fakkel regelt? Ik heb nog wel een hooivork thuis.

• On fire
Waarderingen: Joslittel
Moby ... Ben wel onder de indruk en dan te bedenken dat ik het amper ken.

Voor mij tot dusver 3 heel interessante headliners (Gorillaz, Moby, The Cure), 1 minder interessante maar wel amusante (21 Pilots), eentje met muziek die ik goed kan smaken en erg gezellig vind (Mumford and Sons) en een groep die ik eigenlijk helemaal niet ken (The XX).

Best een nette score. Doorgaans vind ik slechts 3 á 4 headliners tof om te zien (gezien Werchter divers programmeert) dus ik kan hier goed mee leven mits er een sterke undercard komt. Gaarne wat gepeperder gitaarwerk zoals Jack White of The War on Drugs ..

Users who are viewing this thread