Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Meer vaart, minder rommelig. Waar ik stond (op 20 meter van het podium) ging het publiek niet echt uit z'n dak.
Was eerste keer Wunderhorse, dus ik geef ze zeker nog een kans, want de nummers vind ik meesterlijk.
Rustig? Het staat vooraan echt al mega vol. Veel meer dan de afgelopen dagen. Was nu echt onmogelijk nog een goed plekje te krijgen voor Gracie toen ik met de laatste paar minuten van Dean Lewis aan ben komen lopen. Het internet houdt er trouwens ook mee op, kan het blijkbaar niet aan al die mensen tegelijk
Hebben ze iets tegen België dan? Want ongelofelijk hoe goed die overal onthaald worden. En de keren dat ik ze zag smeten ze zich ook 200%, zo hard zie je bands het maar zelden doen.
1 ding moet me wel van het hart, wat zijn die prijzen voor eten hier enorm duur zeg. En dan krijg je ook nog eens echt mager gevulde bakjes. Dat schrikt wel af…
1 ding moet me wel van het hart, wat zijn die prijzen voor eten hier enorm duur zeg. En dan krijg je ook nog eens echt mager gevulde bakjes. Dat schrikt wel af…
Nu bij Gracie Abrams. Net zoals Phoebe Bridgers en Taylor Swift hoor ik echt wel dat het kwalitatief goede muziek is. Maar het doet me gewoon niets. En ondertussen zie ik genoeg jonge meiden huilen bij bepaalde nummers.