Rock Werchter 2025

Wat verwachtte je dan?
Meer vaart, minder rommelig. Waar ik stond (op 20 meter van het podium) ging het publiek niet echt uit z'n dak.
Was eerste keer Wunderhorse, dus ik geef ze zeker nog een kans, want de nummers vind ik meesterlijk.

• Leuk
Waarderingen: elo
Ja, op het festivalterrein is het ook best rustig. Veel jonge meiden.
Rustig? Het staat vooraan echt al mega vol. Veel meer dan de afgelopen dagen. Was nu echt onmogelijk nog een goed plekje te krijgen voor Gracie toen ik met de laatste paar minuten van Dean Lewis aan ben komen lopen. Het internet houdt er trouwens ook mee op, kan het blijkbaar niet aan al die mensen tegelijk

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en elo
Hebben ze iets tegen België dan? Want ongelofelijk hoe goed die overal onthaald worden. En de keren dat ik ze zag smeten ze zich ook 200%, zo hard zie je bands het maar zelden doen.
Misschien omdat de zanger z'n veters moest stikken, wat materiaalwissels had. En wat onverstaanbaar mompelde tussendoor?

Daarbuiten; heerlijke show vol overgave, de snaren zijn goed opgerekt en de drumstokken flink getest

Ik zit vooral op het achterterrein bij de mainstage en daar en rondom de slope toch echt veel minder volk.

1 ding moet me wel van het hart, wat zijn die prijzen voor eten hier enorm duur zeg. En dan krijg je ook nog eens echt mager gevulde bakjes. Dat schrikt wel af…

• Leuk
Waarderingen: slyke en Joslittel
Aan wie er echt verstand van heeft: gaan wij nog in Olivias voorvak komen als wij om 21.30u, tijdens Noah, aansluiten bij de rode kruizen??

1 ding moet me wel van het hart, wat zijn die prijzen voor eten hier enorm duur zeg. En dan krijg je ook nog eens echt mager gevulde bakjes. Dat schrikt wel af…
Tip van Flip: de nachos (grote portie) bij de Barn Apero, de Mitraillete, de kaaskroket broodjes van Smaakfabriek, en de pulled buns

• Leuk
Waarderingen: Dietera. en MrJames
De noodles, die zijn afgeladen vol. Alles is duur maar de porties moeten vol inderdaad!

Nu bij Gracie Abrams. Net zoals Phoebe Bridgers en Taylor Swift hoor ik echt wel dat het kwalitatief goede muziek is. Maar het doet me gewoon niets. En ondertussen zie ik genoeg jonge meiden huilen bij bepaalde nummers.

Aan wie er echt verstand van heeft: gaan wij nog in Olivias voorvak komen als wij om 21.30u, tijdens Noah, aansluiten bij de rode kruizen??
Waarschijnlijk wel, maar éénmaal in het voorvak ga je waarschijnlijk genoegen moeten nemen met een plaats flink aan de zijkant.

Users who are viewing this thread