Rock Werchter 2025

Ik vond Canvas met Rock Werchter altijd heerlijke TV-uitzendingen maken. Maar ik zit nu te kijken naar een webcam met “gewoon” de radio met af en toe beelden van een optreden tussendoor? 🥲

Enorm teleurstellend zeg.

of gewoon daar gaan kijken

of gewoon daar gaan kijken
Thanks ben hier mee bekend! 🙂

Maar vond die avonduitzendingen altijd heerlijk dat je van alles wat kreeg 😉

RAYE. WAUW. Ik had hoge verwachtingen maar werd alsnog weggeblazen. En traantjes gelaten. Wat een vrouw
Niks teveel gezegd he?😉
Vorig jaar North Sea Jazz was ook magisch.
Hier thuis zelfs op de stream tranen weer bij Ice Cream Man.

Maar morgen… dan mogen we zelf in het veld staan! Enorm veel zin in!

3 optredens gezien en daarna huiswaarts gekeerd.

Bright Eyes: matig gevulde tent, maar wel een goed optreden.

Amenra: geweldig. De combo Evenmens/solitary reign walst alles plat en door een plaatsje vooraan op de tribune hadden we een perfect zicht op het podium. 4e keer dat ik ze zag (in augustus komt 5 eraan), maar ze blijven een geweldige live band.

Beth Gibbons: bloedmooi en blij dat Roads ook nog gepasseerd is.

Daarna huiswaarts gekeerd. Op 2 minuten van de parking gereden, ik wou dat het altijd zo was :).

• Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en elo
3 optredens gezien en daarna huiswaarts gekeerd.

Bright Eyes: matig gevulde tent, maar wel een goed optreden.

Amenra: geweldig. De combo Evenmens/solitary reign walst alles plat en door een plaatsje vooraan op de tribune hadden we een perfect zicht op het podium. 4e keer dat ik ze zag (in augustus komt 5 eraan), maar ze blijven een geweldige live band.

Beth Gibbons: bloedmooi en blij dat Roads ook nog gepasseerd is.

Daarna huiswaarts gekeerd. Op 2 minuten van de parking gereden, ik wou dat het altijd zo was :).
Waarom niet bij Elbow of Raye gaan kijken?

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Waarom niet bij Elbow of Raye gaan kijken?
Gewoon moe en met Elbow heb ik niet zoveel (en al een paar keer live gezien). Lag deze morgen al wakker van 4:30 en als er dan geen band meer staat waar je absoluut voor wil blijven, ontbreekt de wilskracht ook :).

Raye ken ik te weinig van, maar bij het buitenlopen nog een paar nummers gehoord en klonk niet slecht.

• Leuk
Waarderingen: elo, Louwers en Timmetje
Nothing but thieves zegt pas gisteravond om 7 uur te zijn gevraagd of ze wilden komen optreden.

Ze hebben er inderdaad zin in. Paar schoonheidsfoutjes omdat ze waarschijnlijk al even niet samen hebben opgetreden (4maanden zegt hij net). Maar klinkt fijn hoor

• Leuk
Waarderingen: Wonderpaard en ChrisV
Ze hebben er inderdaad zin in. Paar schoonheidsfoutjes omdat ze waarschijnlijk al even niet samen hebben opgetreden (4maanden zegt hij net). Maar klinkt fijn hoor
Ik vind ze ook goed spelen, maar het publiek reageert maar lauwtjes, deel al vertrokken, weinig applaus..

Users who are viewing this thread