Rock Werchter 2025

Ik ben blij dat ik Fender nog in de Afas gezien heb, baal enorm dat hij gecanceld heeft😢..dacht vanmiddag nog gaat goed met de cancels op het laatste moment…niet dus.
Vond nbt vorig jaar niks bijzonders…ik hoop dat ze me verassen morgen😏

Fat Dog heerser van dag 2. Slope is volledig gesloopt.

Ook goede optredens van:
Simple Minds !!
Wet Leg
Warhaus
25min Girl In Red (laatste deel na Warhaus)

Redelijke optredens van de oude getrouwe Weezer en Green Day. Maar beide zo voorspelbaar...

• Leuk
Waarderingen: DanielNedelko en phil
Ach ik vind Nothing But Thieves het ergens ook wel verdienen, stiekem gewoon een goede band met toch een arsenaal aan hits. Meer dan Sam Fender misschien, hoewel laatste iets meer mijn ding is.
Alleen: net als Yungblud stond die band er nog maar vorig jaar. Nuja, overmacht natuurlijk.

• Haha
Waarderingen: phil
Vind het sneu voor die jongen en voor zn fans. Was echt zijn jaar en hij stond op het punt te bewijzen dat hij headliner waardig is.

Maar heel eerlijk.... Als groot nothing but Thieves fan sprong ik echt een gat in de lucht. Ben blij dat ze komen, hele nette last minute boeking
Vind k ook. Zo very last minute kan je geen absolute headliner verwachten.

Zit wat in, maar dat tourschema valt echt enorm mee op het eerste oog. Nu ga ik ook maar gissen, maar je zou denken dat stress ook een rol speelt. Maargoed, nogmaals: mega kut voor die gast. Echt een headliner voor de toekomst (en dus eigenlijk al morgen). Baal zo hard.

Alleen: net als Yungblud stond die band er nog maar vorig jaar. Nuja, overmacht natuurlijk.
Waarom Elbow niet naar sub main?

Tjah, het is niet dat sam fender een heel erg betrouwbare artiest is, hij heeft al veel gecanceld de laatste tijd. Je zou denken dat Werchter dan toch zorgt dat er een sterke vervanger staat als je een act als KOL vervangt. (Just in case) dit is echt wel gezichtsverlies voor Werchter imo.

Nothing but thieves is wel vrij solid als sub! Maar toch….
Agree

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Wat hen heel hard hielp, is een 'kortere set van maar 1u50min'. De vorige passages speelden ze steeds goed maar als je 3u voor de helft bestaat uit "eyooooo" gaat het na een tijd gewoon vervelen.

Nu was het hit na hit, ook voor mij boven verwachting.

Top 5 vandaag:

1. Fat Dog (*****)
2. Arsenal (****)
3. The Backseat Lovers (****)
4. Thee Sacred Souls (***)
5. Green Day (***)

Simple Minds niet volledig gezien helaas, maar dat was ook erg goed.

Green Day trekt het veld echt goed vol. Tot ver vanavhter staan de mensen kort op elkaar en bakken sfeer.

Heel veel mensen hadden hier blijkbaar wel zin in…
Ik kon halverwege vooraan bijna overal doorheen lopen. Heb zo hard genoten

Users who are viewing this thread