Rock Werchter 2025

Nothing But Thieves krijgt nu wel de spot die ze verdienen.

Maar had toch gehoopt dat ze voor Muse waren gegaan…

Dus volgend jaar Oasis, sam fender, kings of leon, (als ze opdagen) begin van een mooie affiche

• Leuk
Waarderingen: randyrw
Toen ik op Pinkpop wegliep bij Korn vond ik 20 minuutjes dansen ook best fijn daar.
Ultiem dansfeest. 2x via de livestream, maar hoop ze ooit live te zien. Zou echt perfect zijn als headliner op Booch!, Mama's Pride en Zomerparkfeest, maar waarschijnlijk niet haalbaar of zo.

Zo jammer voor Sam Fender en iedereen die er bij betrokken is (fans, Rock Werchter,...).

Had je eind 2024 verteld dat Yungblud en Nothing But Thieves gingen headlinen, dan hadden ze u naar het Pukkelpop topic verwezen.
Thja, vooral enorme pech gehad met KOL, die had je natuurlijk perfect door kunnen zetten naar head.

• Leuk
Waarderingen: phil en ChrisV
Opnieuw een verrassend rustig dagje achter de rug. Jammer genoeg ook Thee Sacred Souls gemist, en een eerste act die tegenviel. (Al lag dat meer aan mij dan aan haar. 😅)

Mijn top 5:

1. Fat Dog
2. Wet Leg
3. Warhaus
4. Caribou
5. Lola Young

Zonde van Sam Fender. Had zomaar in de eindejaarslijstjes kunnen belanden. Geen fan van NBT, maar objectief gezien een prima vervanger zo kortdag.

Begin toch wat te vrezen voor die headlinerstatus. Op den duur groeit dit effectief naar een reputatie, zeker omdat dezelfde redenen blijven terugkeren bij die cancels.

Onzettend jammer voor hem wel. Dan mis je nu wat een career-defining show had kunnen worden op het Europese vasteland.
Tja, ‘op den duur’. Ook voor deze boeking hield iedereen al rekening dat de kans best aanzienlijk was dat hij er niet zou staan.

De kans dat Fender nog eens uitgenodigd wordt voor RW, lijkt me heel klein.

Morgen na Cymande al naar huis, da’s wel een bummer van jewelste.

• Leuk
Waarderingen: phil

Users who are viewing this thread