Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ultiem dansfeest. 2x via de livestream, maar hoop ze ooit live te zien. Zou echt perfect zijn als headliner op Booch!, Mama's Pride en Zomerparkfeest, maar waarschijnlijk niet haalbaar of zo.
Ach ik vind Nothing But Thieves het ergens ook wel verdienen, stiekem gewoon een goede band met toch een arsenaal aan hits. Meer dan Sam Fender misschien, hoewel laatste iets meer mijn ding is.
Opnieuw een verrassend rustig dagje achter de rug. Jammer genoeg ook Thee Sacred Souls gemist, en een eerste act die tegenviel. (Al lag dat meer aan mij dan aan haar. )
Mijn top 5:
1. Fat Dog
2. Wet Leg
3. Warhaus
4. Caribou
5. Lola Young
Zonde van Sam Fender. Had zomaar in de eindejaarslijstjes kunnen belanden. Geen fan van NBT, maar objectief gezien een prima vervanger zo kortdag.
Begin toch wat te vrezen voor die headlinerstatus. Op den duur groeit dit effectief naar een reputatie, zeker omdat dezelfde redenen blijven terugkeren bij die cancels.
Onzettend jammer voor hem wel. Dan mis je nu wat een career-defining show had kunnen worden op het Europese vasteland.