Rock Werchter 2025

Persoonlijk zou ik voor het volledige concert van de Simple Minds gaan. Lola Young komt echt nog wel op Werchter in de toekomst.

• Leuk
Waarderingen: MeesPos
Ik ben groots fan van Lola Young, maar wil ook Simple Minds graag zien. Is het het waard om eerst naar Lola Young te gaan en daarna nog een stuk Simple Minds te pakken, of mis ik dan teveel?
Denk dat simple minds wel eens een heel mooi moment kan worden. Lola Young krijg je zeker nog kansen voor

• Leuk
Waarderingen: MeesPos

37 graden en onweer voorspeld voor donderdag. Be,nieuwd wie die omstandigheden trotseert en wie zijn tickets verkoopt om volgend jaar opnieuw te proberen om LP te zien in betere omstandigheden. Na het onweer mooi festivalweer voorspeld voor de andere dagen van RW.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: jimmywe
Simple Minds Sportpaleis was top, Werchter kan zowaar nog beter worden. Ik zou deze kans niet laten liggen (en ik denk ook dat het er loeidruk zal zijn).

• Leuk
Waarderingen: MeesPos en slyke

37 graden en onweer voorspeld voor donderdag. Be,nieuwd wie die omstandigheden trotseert en wie zijn tickets verkoopt om volgend jaar opnieuw te proberen om LP te zien in betere omstandigheden. Na het onweer mooi festivalweer voorsepeld voor de andere dagen van RW.
Ik kies ervoor om KMI voorlopig nog even te volgen:

1751107980004.png1751108002560.png

• Leuk
Waarderingen: Everyknight en Blaugrana
Onweersbuien zijn onvoorspelbaar miz, denk dat we ons op kunnen maken voor zon en regen, alles liever dan 36 graden, dat is echt geen doen. Een bui is prima te handelen, mits het natuurlijk de hele dag regent…we gaan het zien, we doen er niets aan.
Zorgen dat je goed voorbereid bent, dat is het belangrijkste😊

Onweersbuien zijn onvoorspelbaar miz, denk dat we ons op kunnen maken voor zon en regen, alles liever dan 36 graden, dat is echt geen doen. Een bui is prima te handelen, mits het natuurlijk de hele dag regent…we gaan het zien, we doen er niets aan.
Zorgen dat je goed voorbereid bent, dat is het belangrijkste😊
Mits en tenzij, altijd lastig… 😉

Waarom staan er drinkstandjes enz vol voor het podium? Is dit normaal 🙈
Bedoel je gewoon die langwerpige barren loodrecht op het hoofdpodium? Staan een flink stuk achter het voorvak, dat is niet zo raar toch?

• Haha
Waarderingen: Islaaa
Denk dat ik gewoon anders gewend ben, vind het spuuglelijk hahaha. Maar het zal wel handig zijn voor drankjes

Dit wordt 1e keer RW voor ons:

Als we Elbow, Underworld, Iggy Pop in The Barn willen zien, hoever van te voren moet je er dan naartoe voor een (leuke/goede) plek?
We hoeven niet per se vooraan te staan. Als we maar binnenkomen en (goede) plek hebben.

En wanneer naar de weide voor leuke plek bij Fontaines D.C. en Linkin Park (wordt lastig met Iggy Pop ervoor...)? en waar?

Bedankt voor tips!
Als je het niet erg vindt om achteraan te staan, dan zal 20 minuten voor het concert op zich op tijd moeten zijn. Maar goed, in 2023 gingen de poortjes al sneller dicht. Het is dus niet zo dat je een half uur Raye kunt zien en dan in 5 minuten nog snel naar Elbow kunnen gaan. Ik vermoed dat dan de Barn wel dicht is.

• Leuk
Waarderingen: Pastis

Users who are viewing this thread