Rock Werchter 2025

Ik bedoel 1000 euro met 2 personen, ik reken dan wel echt alles mee, ook op camping A1 bijv. Douchen, ontbijt etc…wij nemen niks mee qua eten trouwens. Wij halen echt alles daar (alleen wat blikken voor 1e dag)
Ff in de Apero wijntje etc karmelietjes dan gaat het hard hoor
Valt nog goed mee idd alles inbegrepen voor 2 personen. alles inbegrepen zit ik daar zelfs over denk ik.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101 en Chiel
Valt nog goed mee idd alles inbegrepen voor 2 personen. alles inbegrepen zit ik daar zelfs over denk ik.
Excl tickets he 🤭…totaal zitten wij ruim op de 1700 euro zoiets, maar het wordt ieder jaar meer🫣…maar dit zijn “onze” 4 dagen en kijken nergens naar

Excl tickets he 🤭…totaal zitten wij ruim op de 1700 euro zoiets, maar het wordt ieder jaar meer🫣…maar dit zijn “onze” 4 dagen en kijken nergens naar
Wij kijken idd ook nergens naar. Apero, pintjes en eten wanneer zin. 4 dagen genieten. Met tickets zitten we daar ook zoiets. Maar liever dat dan overleven op een watertje en een slize pizza (respect voor wie dat doet hoor)

Wij zitten alles bij elkaar (hotel, tickets, 40 coins p.p.) op ongeveer € 800 p.p. (we gaan dit jaar met z'n vieren). Dat is dan nog wel exclusief benzinekosten voor de auto. Inderdaad wel de luxe variant.

Wij zitten alles bij elkaar (hotel, tickets, 40 coins p.p.) op ongeveer € 800 p.p. (we gaan dit jaar met z'n vieren). Dat is dan nog wel exclusief benzinekosten voor de auto. Inderdaad wel de luxe variant.
Dat valt dat nog mee, incl hotel, wij zitten op A1🥴…maar dat is bewuste keuze! Heerlijk all the way

Wij kijken idd ook nergens naar. Apero, pintjes en eten wanneer zin. 4 dagen genieten. Met tickets zitten we daar ook zoiets. Maar liever dat dan overleven op een watertje en een slize pizza (respect voor wie dat doet hoor)
Snap idd ook heel goed dat niet iedereen de middelen heeft om nergens naar te kijken…
Maar ik werk nog liever een tandje harder dan op een houtje bijten😉

• Leuk
Waarderingen: festirock
Dat is wel de dichtstbijzijnde en daar sta ik ook ;) Blauw1 hebben we het dan over.
Bedankt, Mag ik aannemen dat je 'achteraan' ook op camping A1 kunt inchecken? Maw dat je dit niet hoeft te doen aan de Haachtsesteenweg. Mijn eerste festival was Reading 1976 en ben nu dus wat minder mobiel, vandaar mijn vraag... :confused:

Warhaus aanstaan vanuit stream Pinkpop en twijfel nu toch wel tussen hem of Girl in Red!
Voor mij wordt het tussen mijn absolute must sees Celeste en Simple Minds de tentroute Warhaus - Arsenal of rustig aan richting mainstage via girl in red. Kan ook nog afhangen van de buitentemperatuur. Bij grote hitte worden het waarschijnlijk de tenten.

Op de schermen op Graspop staat currents als een van de bands op Werchter maar die staan er volgens mij toch niet? Of nog niet?

• Leuk
Waarderingen: Blommie
Bedankt, Mag ik aannemen dat je 'achteraan' ook op camping A1 kunt inchecken? Maw dat je dit niet hoeft te doen aan de Haachtsesteenweg. Mijn eerste festival was Reading 1976 en ben nu dus wat minder mobiel, vandaar mijn vraag... :confused:
Jazeker aan voor en achterzijde

• Geweldig
Waarderingen: Gaba
Klopt dat je daar kunt inchecken.Het langst dat ik daar moest wachten was een kwartier bij het inchecken. En wij staan meestal op het eerste veld bij de achterzijde. Lekker rustig. Toch alles in de buurt. Je moet alleen dan ietsje langer lopen naar het festivalterrein. Maar dat weegt bij mij op tegen het gesleep met bagage. En de wegen zijn goed begaanbaar.

• Geweldig
Waarderingen: Gaba
Ook met zijn vieren. Hotel, combi en 60 coins net onder de 1000 pp
Parkeren en benzine komt er nog bij

Users who are viewing this thread