Rock Werchter 2025

Wellicht niet helemaal on topic maar kan het nergens anders vinden: ik probeer voor de donderdag via ticketmaster doorverkooptickets te kopen en dan vrienden te overtuigen om te gaan. Maar kan je die tickets dan nog verder verkopen mocht ik alleen staan? Ik zie via TM dat ze niet nog een x op hun platform aan kan bieden. Kunnen die dan wel via bijvoorbeeld ticketswap doorgestuurd worden naar een andere koper?
Ik heb een doorverkoopticket van ticketmaster weer via ticketswap verkocht 👌🏻

• Geweldig
Waarderingen: Josy
Mocht iemand nog 1 combi nodig hebben of een A1 campingticket, dan graag een dm. Vriend kan niet mee vanwege gezondheidsproblemen.

Mijn top 10:
1. English Teacher ( wel al gezien)
2. Cliffords
3. Corella
4. Lambrini girls
5. Durand Jones and the Indications
6. Gurriers
7. Sawyer Hill
8. The scratch
9. Somebody’s child
10. Bad nerves

• Leuk
Waarderingen: Bert
Ik verkoop 2 campingtickets voor het uitverkochte The Hive MySpace. 2 campingbandjes dus + gegarandeerd 8 vierkante meter plaats. Aan de aankoopprijs van 137 euro (2x 68,5 euro). Stuur berichtje bij interesse!

1. Fontaines DC
2. Wet leg
3. Mother mother
4. Lambrini girls
5. Sam Fender
6. Simple minds
7. Beth Gibbons
9. Amyl and the Sniffers
10. Deftones

Heb je het artikel dat je stuurt wel gelezen? Staat toch duidelijk dat Muse niet aan de orde was omdat ze al een headliner hadden? Heeft niets met geld te maken.

Er staat letterlijk, in dezelfde alinea en dezelfde adem uitgesproken:
"Ik weet dat sommige mensen op Muse hadden gehoopt, omdat die in een ander land Kings of Leon vervangen. Dat Spaanse festival moest hun headliner vervangen, Rock Werchter niet. Ons budget ligt vast en we proberen daar zo weinig mogelijk van af te wijken. Ook dat speelt mee als we vervanging zoeken."

Dus Muse was geen optie want geen headliner nodig en sowieso te duur.
Dus ja, ze hebben voor een goedkope optie gekozen, passend in het budget (en dat kan dus ook flink onder het voorziene budget zijn 😀).

Mijn geheugen laat me in de steek. In The Barn was een aparte zone rechts voor met toog en toilet waardoor je de tent niet helemaal uit moest en je dus gewoon binnen kon terug. Was dit in Klub C ook? En frontstage bij de Main? Wil het vooral vooral voor de Main weten. Thx!

Mijn geheugen laat me in de steek. In The Barn was een aparte zone rechts voor met toog en toilet waardoor je de tent niet helemaal uit moest en je dus gewoon binnen kon terug. Was dit in Klub C ook? En frontstage bij de Main? Wil het vooral vooral voor de Main weten. Thx!
Main you need to leave

Bij de main niet. Helaas

Bij de Klub C en Barn heb je dat idd. Barn links en rechts beide.

David Byrne bij Olivia Rodrigo op Governors Ball. Ze mag in Werchter ook wel een special guestje meenemen.

wat mij betreft mag ze in ieder geval hetzelfde kostuumeke aandoen.
Schoon kind ...
Nooit gedacht maar ik denk echt dat OR best prima zal zijn.

Zie ik dat goed dat YUNGBLUD effectief Vorst al heeft weten uit te verkopen? 🖤
Je moet er wel bij zeggen dat de prijzen voor Vorst heel democratisch waren, onder de 50 euro had je al een goede zitplaats. Normaal gingen wij voor een Lorde ticket in Vorst gaan maar die prijzen waren echt buitensporig duur (lees meer dan 140 euro) en dan maar twee tickets Yungblud geboekt. Hij is goed op weg naar het statuut subheadliner op grote festivals voor de komende jaren.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Users who are viewing this thread