Rock Werchter 2025

Mijn top 10;

1. Sam Fender
2.simple Minds
3. Linkin park
4. Green Day
5. De la soul
6. Weezer
7. Purple Disco Machine
8. Rufus du soll
9. 2 Many Dj’s
10. Matt Hansen

En stiekem stuiteren op Goldband haha

• Leuk
Waarderingen: festirock
En kunnen we volgend jaar als-je-blieft eens Little Simz op de Werchterse weide verwachten.

Zoveelste keer dat ze een AOTY-kandidaat is. Doe vast niet té moeilijk over een té gekke plek.
Mag het je plezieren, je ziet erg duidelijk dat hiervoor een scenario is gemaakt.
Die gaat er staan in 2026. Vorst zal ook wel aangekondigd worden na CC.

Meestal is het makkelijk haalbaar om na de Main het grootste deel van het optreden op de Slope mee te nemen. Is in ieder geval mijn plan

Nog een late top 10.

1. Fontaines D.C. Als sinds 2019 in mijn top 5. Jammer dat ze maar uur krijgen.
2. Gurriers Wat een debuutalbum. Live nog geen slechte show gezien.
3. Amyl & the Sniffers Makkelijke keuze. Groei van The Slope naar Main geheel terecht. Amy doet wat ze wil. En ook nog goed appeltaartrecept.
4. Weezer Jeugdsentiment
5. Elbow Voor de 'hands, clap' beeldende teksten en mooie stem'.
6. Iggy Pop Icoon
7. Wunderhorse Voor mij zo'n beetje redding van de zondag al is het de eerste keer dat ik op zondagnacht al weer thuis ben.
8. Bad Nerves 35 minuten gaan en zwak voor sinds ze me een keertje hebben gered zonder een noot te missen
9. Green Day Voor Dookie, maar die t shirt kanonnen mogen ze thuis laten
10. Fat Dog Goeie chaos

Mijn top 10 (hier enkel de donderdag & vrijdag)

1. Linkin Park
2. Deftones
3. Fontaines DC
4. Green Day
5. Boston Manor
6. While She Sleeps
7. Weezer
8. Amyl
9. Simple Minds
10. Lambrini Girls

Coheed & Cambria zou ook sowieso tussen de lijst staan maar het musthave goeie plekje bij Deftones en Linkin Park is me net iets meer waard ;)

• Leuk
Waarderingen: Pommer
Mijn top 10 (hier enkel de donderdag & vrijdag)

1. Linkin Park
2. Deftones
3. Fontaines DC
4. Green Day
5. Boston Manor
6. While She Sleeps
7. Weezer
8. Amyl
9. Simple Minds
10. Lambrini Girls

Coheed & Cambria zou ook sowieso tussen de lijst staan maar het musthave goeie plekje bij Deftones en Linkin Park is me net iets meer waard ;)
Weezer helemaal af kijken of op tijd naar Boston Manor? Ik neig naar het laatste, nu al de ontdekking van dit jaar.

• Leuk
Waarderingen: Voneulein
Weezer helemaal af kijken of op tijd naar Boston Manor? Ik neig naar het laatste, nu al de ontdekking van dit jaar.
Nee, sowieso op tijd naar BM! Weezer wil ik wel even zien maar is meer nostalgie dus hoef ik zeker niet de hele set van te zien. BM daarentegen wél!

Feestje met weezer wordt ook wel fijn. Als het dan ook nog mooi weer zou zijn wordt dat helemaal top.

Is de jaarlijkse weerman al aanwezig met z'n vooruitzichten?

Interessant artikel over hoe grote festivals steeds eerder boeken en ook wat nieuws rond Yungblud. Blijkbaar speelt hij zaterdag 5 juli eerst in Birmingham in de vroege namiddag om dan naar Werchter af te zakken. Hopelijk spaart hij zjjn energie voor de belangrijkste show:). En ik had gelijk RW Zocht een goedkoop alternatief voor Kings of Leon ipv meer geld te dokken voor Muse (ivm Kings of Leon).

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread