Rock Werchter 2025

Paar jaar geleden als headliner Mainstage Primavera Barcelona gezien, en werkte heel goed!
Speciaal festival natuurlijk. Daar staan altijd headliners, die op de main van RW zouden doodvallen (en gwn te klein zijn als headliner). Die show van PJ Harvey daar, je voelde de magie zelfs door het scherm, terwijl er in de Barn op RW ongelooflijk veel geroezemoes was.

Bad Bunny dus duidelijk ook een publiek in België, maar iets in mij zegt dat de kans klein is dat die ooit headliner zal zijn in Werchter. Niet qua grootte, maar wellicht meer ander soort publiek (niet negatief bedoeld) die niet echt festivalminded is. Aparte optredens lijken me ideaal, zoals nu in KBS.

Bad Bunny dus duidelijk ook een publiek in België, maar iets in mij zegt dat de kans klein is dat die ooit headliner zal zijn in Werchter. Niet qua grootte, maar wellicht meer ander soort publiek (niet negatief bedoeld) die niet echt festivalminded is. Aparte optredens lijken me ideaal, zoals nu in KBS.
Lijkt mij inderdaad een artiest die beter verkoopt met losse concerten dan op een festival waar het meerendeel niet zijn publiek is. Je kan hoog of laag springen, maar een groot deel van de mensen die naar dat concert gaan zijn waarschijnlijk mensen met een Latijnse achtergrond. Dit was ook toen Karol G in Antwerpen stond. Zou wel kunnen zijn dat hij het een keer wil gaan proberen op een 'mainstream' festival, om zich ook te bewijzen bij een breder publiek.

In de Werchter shop vind ik dit, itt tot wat ze vermelden in de aankondiging, (nog) niet. Of ben ik heel erg scheel??

Lorde zal wel moeten scoren met dat nieuwe album. Zelfs Melodrama in 17 was maar goed voor een halve Lotto Arena (bovenste ring was toen gesloten). Zeker als je haar als sub wilt neerzetten.
Vorst verkoopt volgende week gewoon binnen de minuut volledig uit, denk ik. Stormloop op tickets voor dat soort acts is niet meer te vergelijken met de periode pre-corona.

• Leuk
Waarderingen: slyke en mattman
Vorst verkoopt volgende week gewoon binnen de minuut volledig uit, denk ik. Stormloop op tickets voor dat soort acts is niet meer te vergelijken met de periode pre-corona.
Die nieuwe single gaat ook erg lekker. Heb wel het gevoel dat het weer leeft hoor, Lorde. (Met een beetje hulp van Charlie XCX misschien.)

Lorde in The Barn was fantastisch goed vorige keer, dus mag die heel erg graag nog eens komen headlinen. Denk dat haar show op de Main niet echt zou werken.
Sowieso er wel bij in Vorst komende november, wordt na Lotto Arena en Afas Live vast weer fantastisch.
Idd headliner barn zou een mooie plaats zijn. Of sub main maar barn gaat beter overkomen

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Voor zij die het interesseert, en ik vermoed vooral de mensen op de Hive: Jeroen Delodder zal een avond op Werchter afsluiten. Dat zei hij gisterennacht op de radio voor zijn set op de UNTZ party.

Voor zij die het interesseert, en ik vermoed vooral de mensen op de Hive: Jeroen Delodder zal een avond op Werchter afsluiten. Dat zei hij gisterennacht op de radio voor zijn set op de UNTZ party.
Heel Studio Brussel zal wel weer de revue passeren op The Hive of aan NWW.

Zijn toch ook de usual suspects, Stijn & Thibault zeer vermakelijk. Gezien haar tourschema Amber Broos vermoedelijk op de Hive op donderdagavond.

Btw gister de festileaks podcast geluisterd, ook mooie opwarmer

• Leuk
Waarderingen: JP5 en visdave34

Users who are viewing this thread