Rock Werchter 2025

Wordt dus een volledig uitverkochte editie, wel bijzonder inderdaad aangezien dat de enige dag is met een co-headliner die zelfs niet zal misstaan als headliner.
Zaterdag dagtickets moeten nog wel uitverkopen en zij die absoluut KOL wilden zien op zaterdag hebben nu wel al hun ticket gekocht.

Heerlijk rustig op het RW forum. Geen controversiële artiesten waarover politieke discussies losbarsten (Kneecap is vorig jaar al geweest), geen golden circles of VIP-decks die de tongen losmaken (laat dat alsjeblieft achterwege blijven in Werchter) en de line up is gewoon compleet.

Heel de line up? Nee. Een kleine opening in het tijdschema blijft moedig weerstand bieden aan de speculanten en maakt het leven van de forumleden in België en Nederland niet gemakkelijk...

Is het toch gewoon Tom Odell, ook al is het snel opgeloste anagram na korte tijd uit het schema gehaald? Waarom zou dat dan gedaan zijn, willen ze de 'verrassing' nog een beetje overeind houden? Maar hoezo zou Tom Odell akkoord gaan met een lagere plek op de line up en een kortere speeltijd dan vorig jaar? Nou ja, hij is inmiddels ook de support act op de Europese tour van Billie Eilish, dus een kortere set in de schaduw is hem niet vreemd.

Of wordt er binnenkort een leuke act aangekondigd om de kaartverkoop van zaterdag, de enige kaarten die nog niet (bijna) uitverkocht zijn, het laatste zetje te geven? Iets uit de categorie Kaiser Chiefs of een andere oude bekende om de weide vroeg vol te laten lopen.

Het kan natuurlijk gewoon een verrassing blijven tot zaterdag 5 juli 14.10 uur...

Hoe langer het duurt, hoe meer ik overtuigd ben dat het niet Tom Odell is.

Diens tour werd de week na de timetable bekend gemaakt. Waarom de release van de timetable dan geen weekje uitstellen? Of Tom aankondigen met de rest van zijn tour? Waarom maandenlang mysterieus doen rond een act die vorig jaar nog "normaal" op de lineup stond?

Hoe langer het duurt, hoe meer ik overtuigd ben dat het niet Tom Odell is.

Diens tour werd de week na de timetable bekend gemaakt. Waarom de release van de timetable dan geen weekje uitstellen? Of Tom aankondigen met de rest van zijn tour? Waarom maandenlang mysterieus doen rond een act die vorig jaar nog "normaal" op de lineup stond?
Het ding is een beetje dat de kans dat er een anagram voor een artiest als hint op de timetable komt echt 1 op een 10.000 is dus het was sowieso de bedoeling om hem daar neer te zetten, misschien toch een cancel ofzo aangezien de hint ook weggehaald is? Er is nog hoop dat we toch geen middagdutje hoeven te gaan doen.....

Het ding is een beetje dat de kans dat er een anagram voor een artiest als hint op de timetable komt echt 1 op een 10.000 is dus het was sowieso de bedoeling om hem daar neer te zetten, misschien toch een cancel ofzo aangezien de hint ook weggehaald is? Er is nog hoop dat we toch geen middagdutje hoeven te gaan doen.....
Middagdutje is voor mij sowieso niet aan de orde, want ik sta zeer waarschijnlijk op een prettige plek in de Barn voor Bright Eyes. Als ik tenminste al bekomen ben van Jacoténe, want ik voorzie dat die wel wat los gaat maken.

Het zou ook Zaho de Sagazan kunnen zijn, ze heeft zonder moeite de grootste zaal van Brussel ING ARENA in november vorig jaar uitverkocht.
Onder onze Waalse en Franse vrienden is ze enorm populair. En haar grootste inspiratiebron was Tom odell waarmee ze in haar recentste tour soms ook een duet mee bracht bv in het VK. Op zes juli treedt ze op in het heel nabije Luxemburg. En ze is tevreden met een vroege plek (geen capsones) op een niet-Frans groot festival. Op dit moment staat ze niet op Rock Werchter noch op Pukkelpop terwijl ik ze op minstens één van beiden had verwacht. Wel speelt ze op donderdag 8 augustus op de Lokerse Feesten met oa Sylvie Kreusch, Air en Deus. Als zij aangekondigd wordt zal dit mi een veel grotere boost aan de ticketverkoop geven dan Tom Odell zelf. Is een aanrader om eens live mee te maken.

Het zou ook Zaho de Sagazan kunnen zijn, ze heeft zonder moeite de grootste zaal van Brussel ING ARENA in november vorig jaar uitverkocht.
Onder onze Waalse en Franse vrienden is ze enorm populair. En haar grootste inspiratiebron was Tom odell waarmee ze in haar recentste tour soms ook een duet mee bracht bv in het VK. Op zes juli treedt ze op in het heel nabije Luxemburg. En ze is tevreden met een vroege plek (geen capsones) op een niet-Frans groot festival. Op dit moment staat ze niet op Rock Werchter noch op Pukkelpop terwijl ik ze op minstens één van beiden had verwacht. Wel speelt ze op donderdag 8 augustus op de Lokerse Feesten met oa Sylvie Kreusch, Air en Deus. Als zij aangekondigd wordt zal dit mi een veel grotere boost aan de ticketverkoop geven dan Tom Odell zelf. Is een aanrader om eens live mee te maken.
Maar ook zo’n naam hadden ze toch gewoon aan kunnen kondigen? Zeker als ze de ticketverkoop een boost willen geven.

Maar ook zo’n naam hadden ze toch gewoon aan kunnen kondigen? Zeker als ze de ticketverkoop een boost willen geven.
Misschien wachtten ze tot de donderdag op de lokerse feesten waar ze speelt uitverkocht of zo goed als uitverkocht is. Of is het op vraag van de artieste zelf dat pas later gecommuniceerd worden.

Users who are viewing this thread