Rock Werchter 2025

Noodgreep als in de uitleg van @jimmywe. Duidelijk lang gezocht, maar niet gevonden. Muse wel erg mooie naam natuurlijk, maar zal sowieso wel snel weer eens op Werchter passeren bij nieuw werk.
Inderdaad, die komen wel nog eens snel, met nieuw werk. En dan kunnen sommigen zeggen: "weeral". En: "die zijn toch al zoveel jaar niet meer relevant". Of: "die hun beste werk is ook weer 15 jaar geleden".

Het jaar 2005 is terugšŸ˜…
Zij het niet dat ze daar naast LP, NiN, Muse en Massive Attack ook nog dingen als Doechii, Raye, Camilla Cabello, FKA Twigs en Gracie Abrams hebben.

Dat heel laat aankondigen van headliners is discutabel, maar de lineups liggen er dan wel.

• Leuk
Waarderingen: JP5

Ik ben licht aan het neigen naar een route Cymande/Maribou State/Barry Can't Swim/stukje Sam Fender.

Is persoonlijk natuurlijk maar ik heb het vermoeden dat ik daar wat meer verzadigd vandaan ga komen dan wanneer ik kies voor Kings of Leon/Sam Fender. Fender voelt voor mij niet als een mustsee-headliner die ik met een goede spot volledig moet meepakken.

Combi tickets melding gemaakt, running low dus bijna uitverkocht
Dus combitickets toch eerder uitverkocht dan de zaterdagtickets. Dat betekent dat er ook niet meer geschoven kan worden van combitickets naar extra dagtickets voor de uitverkochte dagen.

Dus combitickets toch eerder uitverkocht dan de zaterdagtickets. Dat betekent dat er ook niet meer geschoven kan worden van combitickets naar extra dagtickets voor de uitverkochte dagen.
Wordt dus een volledig uitverkochte editie, wel bijzonder inderdaad aangezien dat de enige dag is met een co-headliner die zelfs niet zal misstaan als headliner.

Ik ben licht aan het neigen naar een route Cymande/Maribou State/Barry Can't Swim/stukje Sam Fender.

Is persoonlijk natuurlijk maar ik heb het vermoeden dat ik daar wat meer verzadigd vandaan ga komen dan wanneer ik kies voor Kings of Leon/Sam Fender. Fender voelt voor mij niet als een mustsee-headliner die ik met een goede spot volledig moet meepakken.
KOL -> Wisp -> Fender is anders ook niet mis hoor.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Sometimes Muse is on RW too much, other times there are people who watch it with licking eyes haha.
Of course, it's still the same tour they were on in 2023.

This is of course an emergency measure for Open'er, who had been bidding a lot of money for months on all sorts of things to score another headliner.
Do you know who was their first choice for Friday? Heard some rumors about a big pop star...

Users who are viewing this thread