Rock Werchter 2025

Oew. Dat is een mindere.

Failliet dan ofzo dat je weet? We wachten daar massaal nog op onze refund van de betaalkaart en de waarborg. De dieven.
Heb je daar een uitleg voor gekregen, dat je nog niets hebt teruggekregen?
Ik kan daar natuurlijk niet over in detail gaan, maar je kan zelf wel deduceren waarom ze het niet meer gaan doen.

Niet iedereen wil dat...
Net zoals niet iedereen tijdens een citytrip in een hostel wil slapen, of in een camper, of...
Exact dit. Wij zijn van de redenering "een festivalticket is al duur, dus dan nemen we de extra kost van slaapcomfort er graag bij', maar nu is het echt te gek voor woorden... Alleen zitten we in een lastige positie, want tegen dan is mijn aanstaande goed zwanger en we hadden echt wel op dat comfort gerekend. Dus ofwel geldbuidel helemaal opentrekken, ofwel bye bye Rock Werchter. Pijnlijke keuze, sowieso. Ik weet dat het een luxe-dilemma is, maar doet daarom toch niet minder pijn... 😇

• Leuk
Waarderingen: Kennys.j
Haha 4620 euro voor 2 personen om 4 nachten in een proper kot te slapen op een camping, wauw...

Gratis gebruik van douches wel...mooi gebaar.

Heb je daar een uitleg voor gekregen, dat je nog niets hebt teruggekregen?
Ik kan daar natuurlijk niet over in detail gaan, maar je kan zelf wel deduceren waarom ze het niet meer gaan doen.
Nope. Alleen maar vage antwoorden op de mails die we sturen, als ze al antwoorden.

In de aanloop naar voorbije editie verliep het onder de nieuwe eigenaar wel al veel stroever en tijdens het festival zelf viel wel al op dat het allemaal toch net wat minder was dan gewoonlijk terwijl het toch weer duur genoeg was.
We waren dus zelf wel al stiekem aan het kijken richting de Hive Resort.

Exact dit. Wij zijn van de redenering "een festivalticket is al duur, dus dan nemen we de extra kost van slaapcomfort er graag bij', maar nu is het echt te gek voor woorden... Alleen zitten we in een lastige positie, want tegen dan is mijn aanstaande goed zwanger en we hadden echt wel op dat comfort gerekend. Dus ofwel geldbuidel helemaal opentrekken, ofwel bye bye Rock Werchter. Pijnlijke keuze, sowieso. Ik weet dat het een luxe-dilemma is, maar doet daarom toch niet minder pijn... 😇
Juist.
Ik ging met mijn vriendin sinds 2013 een weekend , maaarrrr met een kleine op komst en tegen die tijd 5-6 maanden zwanger vonden we The HIve Resort ook wel een goed idee in 2020, de editie die later dus niet doorging.
wat mooi was; die tickets bleven geldig, dus in 2022 hadden we de luxe nog staan. Ik heb even teruggezocht, dat was voor :
- Sahara deluxe 2 persoons. €463,- (de prijs van 2020)

Dat is nu dus blijkbaar €1100?! Maar wel met een slap roereitje erbij uiteraard. Daar mag verdomme 4 dagen drank bij zitten.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Kan iemand me even bevestigen dat er op The Hive Resort ook oplaadpunten voor gsm etc zijn, of is dit enkel voorzien op het festivalterrein zelf? Wel een belangrijke... 😅

Kan iemand me even bevestigen dat er op The Hive Resort ook oplaadpunten voor gsm etc zijn, of is dit enkel voorzien op het festivalterrein zelf? Wel een belangrijke... 😅
sommige tenten hebben dit standaard
anders kan je locker huren
of een van de gratis punten gebruiken al was het daar 2 edities geleden wel altijd heel druk

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Lockers huren, aha we zijn er! Maar hoe was dit vorige editie? Kon je huren voor volledig weekend en was hij continu te openen/sluiten? Of was het bv. huren per beurt dat hij op slot was? En enig idee van de prijs vorige keer? Dan doe ik dit maal twee in de prijsprojectie voor dit jaar, blijkbaar is dat maar normaal tegenwoordig :ROFLMAO:

sommige tenten hebben dit standaard
anders kan je locker huren
of een van de gratis punten gebruiken al was het daar 2 edities geleden wel altijd heel druk
Hoe dat sommige? Ik mag toch hopen dat als je honderden Euro's per man neerlegt er op zen minst toch stroom is in de accommodatie? Met andere woorden over de gehele Hive Resort.

Lockers huren, aha we zijn er! Maar hoe was dit vorige editie? Kon je huren voor volledig weekend en was hij continu te openen/sluiten? Of was het bv. huren per beurt dat hij op slot was? En enig idee van de prijs vorige keer? Dan doe ik dit maal twee in de prijsprojectie voor dit jaar, blijkbaar is dat maar normaal tegenwoordig :ROFLMAO:
Lockers op het festival zelf kan je op voorhand reserveren, open je zovaak je wil maar liggen wel uit het terrein al sinds 2 jaar.

Vraagje voor mensen die al op The Hive Resort hebben gezeten. Als je het ontbijt er bij neemt (wat dus nu er automatisch bij zit), dan krijg je toch tenminste ook koffie mag ik hopen?
Wil niet in plaats van 500 euro, 1000 euro betalen om dan nog te moeten betalen voor een koffie.

Hoe dat sommige? Ik mag toch hopen dat als je honderden Euro's per man neerlegt er op zen minst toch stroom is in de accommodatie? Met andere woorden over de gehele Hive Resort.
Is niet zo, vandaar dat ik verder denk over opties zonder stroomvoorziening in de tent...

Lockers op het festival zelf kan je op voorhand reserveren, open je zovaak je wil maar liggen wel uit het terrein al sinds 2 jaar.
Ik las wel dat ze deze dagelijks zouden ledigen, klopt dit? En zijn/waren er ook lockers op The Hive Resort, heb je daar weet van?

Ik las wel dat ze deze dagelijks zouden ledigen, klopt dit? En zijn/waren er ook lockers op The Hive Resort, heb je daar weet van?
Wij huren elk jaar 2 grote lockers voor onze groep op het festival zelf voor het gehele weekend, je kan ze ook per dag huren en die worden inderdaad leeg gemaakt.

Op Hive Resort geen idee van.

nope, niet het geval :-)

2023 op de resort gelegen in een van de accomodaties zonder stroom
biggest scam dat maar als het niet expliciet er bij staat is er geen stroom

gelukkig toen niet moeten betalen maar nooit van zen leven toen geld aan gegeven
en nu al helemaal niet

• Wow
Waarderingen: Joe

Users who are viewing this thread