Rock Werchter 2025

Op zaterdag toch altijd veel grote groepen met dekentjes op het terrein. Die willen niks liever dan een portie Goldband en nostalgie met Franz Ferdinand.
Op een kleedje zitten kijken naar goldband, dat lijkt mij dan weer verschrikkelijk šŸ˜‚ doe mij dan maar een paar wijntjes en ik maak er wel een dansje op

Gemaakt door iemand van hier? Paar kleine dingen verwacht ik zelf anders (Barry afsluiter Klub C) maar dit lijkt me al echt enorm in de goede richting. šŸ‘Œ

Al gooit een nieuw pakketje altijd weer het een en ander overhoop. En er komen natuurlijk altijd nog wel 1 of 2 verrassende (of ondoorgrondelijke) keuzes uit de hoed die we niet zagen aankomen.
Ja is van mij, Barry nog vergeten aanpassen. Had ik op basis van de spot op Pukkelpop afgelopen zomer wat lager gezet na de eerste aankondiging, maar zie ik indd wel KlubC afsluiten door oa die hoge spot op BKS

Toch vreemd dat de organisatie nu Goldband aankondigt, 1 en 2 dagen voor hun niet uitverkochte concerten in het sportpaleis?!

Toch vreemd dat de organisatie nu Goldband aankondigt, 1 en 2 dagen voor hun niet uitverkochte concerten in het sportpaleis?!
Echt veel plaatsen zullen er niet vrij meer zijn, lijkt mij dat er toch 1 en 3 kwart van een Sportpaleis verkocht is in totaal.
Gemakkelijk meer dan het dubbele van een headliner van afgelopen editie in vergelijking.

Shit, moet morgen naar de tandarts.
Heb een concert van Jacob Collier gezien op Youtube en nu is het glazuur van bijna al mijn tanden eraf.
De tanden waar dat niet gebeurde heb ik van ellende er zelf maar uitgeslagen.

Ik weet niet wat ik moet zeggen. Kan niet omschrijven wat ik heb gezien.
Gemaakte spontaniteit, een soort kerkdienst, aaaaaaaaaaaaaaargh.
En geforceerd gedoe vanuit hoofdzetel Live Nation ook vermoed ik

4 keer meer streams op Spotify en daarnaast zijn die nogmaals ontploft, ditmaal op tiktok. Ik denk dat je hier toch serieus de deftones revival onderschat.
Zie Deftones niet 2 keer de Afas uitverkopen en veel van die streams komen ook gewoon uit Amerika natuurlijk.

4 keer meer streams op Spotify en daarnaast zijn die nogmaals ontploft, ditmaal op tiktok. Ik denk dat je hier toch serieus de deftones revival onderschat.
Je weet toch zelf ook wel dat spotify steams totaal geen graadmeter zijn

Deftones is op Southside&Hurricane de vijfde naam van de dag terwijl dat een kleiner festival is als Werchter met een lager budget. Op majors staan ze vrij laag op de line up, laatste keer op pinkpop ook rond 6 uur op de tweede stage. Op Graspop zou het zelfs een zwakke northstage head zijn, waarschijnlijk eerder sub.

Ik begrijp echt niet waarom die band op werchter sub zou zijn met zo'n verschrikkelijk slechte live reputatie. Vrijwel geen enkele positieve reactie gezien op die graspop show van 2022.

Om 15u vind ik het innemen van die spots niet zo erg, rond 20u wel.
Dat soort namen heb je nodig om clashes te voorkomen, maar geen idee wat de reden is om aan te nemen dat Marcie zoā€™n hoge spot gaat krijgen toch? Man heeft letterlijk maar 1 hit

• Leuk
Waarderingen: TBK

Users who are viewing this thread