Rock Werchter 2025

Ja die main wordt denk ik gewoon Gracie Abrams > Noah Kahan > Olivia Rodrigo. Allemaal enorm populair buiten onze bubbel en een vrij gelijkaardig doelpubliek. Gracie haar show in Vorst is ook al lang stijf uitverkocht dus zal de ticketverkoop ook wel een mooie boost geven volgens mij.

• Leuk
Waarderingen: elo
Volgens mij, totaal verwaarloosbaar, gaat het dit worden:

Donderdag line up Main stage gekend, behalve de opener. Jacob Collier al een geluk niet in een te groot lettertype. Opvallend dat Deftones er nog tussen is gekomen.

Vrijdag is Underworld duidelijk Barn afsluiter. Er komt nog wel iets tussen Green Day en Simple Minds lijkt me. Weezer kan ook perfect Barn worden. Purple Disco Machine afsluiter KluB C.

Zaterdag:
Main: Sam Fender - (Oscar) - RAYE - Goldband - Franz Ferdinand - … - …
Barn: Maribou State (deze spot is heel grote verrassing) - Elbow - Beth Gibbons - Amenra - … - …

Zondag kennen we laatste 4 namen Main stage denk ik en hoop ik. Rufus barn afsluiter, wel top rijtje achter elkaar in KluB C precies: Goose - Overmono - Nia Archives

Er staan precies meer DTRH namen (je snapt me wel) op RW dan op DTRH, heel bewuste keuze voor veel elektronica. Jamie xx op donderdag lijkt me nog een logische.

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
Yeah I think the main one will be Gracie Abrams > Noah Kahan > Olivia Rodrigo. All very popular outside our bubble and a fairly similar target audience. Gracie's show in Vorst has also been sold out for a long time so I think it will give ticket sales a nice boost.
If you look online it seems to be her fans that are the most excited by the announcement

Ja die main wordt denk ik gewoon Gracie Abrams > Noah Kahan > Olivia Rodrigo. Allemaal enorm populair buiten onze bubbel en een vrij gelijkaardig doelpubliek. Gracie haar show in Vorst is ook al lang stijf uitverkocht dus zal de ticketverkoop ook wel een mooie boost geven volgens mij.
Ja voor dat doelpubliek is dat prima rijtje. Niks voor mij, maar doen ze goed.

• Leuk
Waarderingen: Jo &Sky
Maribou State staat boven Elbow op de poster en website dus die zullen denk ik boven hun in de barn staan

Opvallend idd, op de website staan ze ook boven Elbow.

Lijkt erop dat we dus geen Elbow of RAYE als Barn afsluiter krijgen, Maribou State vind ik op die plek persoonlijk een beetje underwhelming.

Je moet alleen al naar de bovenste comments op IG kijken. 😅

Screenshot 2024-12-05 at 14.56.58.png

• Leuk
Waarderingen: swissepfan en Thisso
Zal rustig zijn aan de togen
Is daar trouwens iets van factueel onderzoek naar gebeurd dat ik ergens is kan inlezen? Zie dat altijd terugkomen als het over jongere mensen gaat, maar heb daar uit de benelux nog niet direct iets van onderzoek daar naar zien buitenkomen.

Die zondag wordt hopelijk een mooie Slope dag of misschien in een gekke bui zelfs de dance acts opzoeken. Ik vond Rufus du Sol alvast aardig klinken!

Users who are viewing this thread