Rock Werchter 2025

Elbow heeft affiche gedeeld en daarop staan nog wat meer namen, ook Weezer en Franz Ferdinand.
Wat top zeg, dan ook nog Deftones, Iggy Pop en Amenra erbij. Heerlijke line up nu al, vooral donderdag is echt absurd.

Al is de zondag vooralsnog helemaal niks voor mij.

• Leuk
Waarderingen: phil
Lekker drop wel. Ben enorm blij met de Deftones , Weezer, Franz Ferdinand , Iggy Pop en Maribou State . Die combi was al binnen maar dit maakt het nog eens zo goed 🥳 🥳

Hmm... Ja, dit is het wederom niet. Jammer. Dan lijkt het weer af te stevenen op een jaartje zonder.

Zou me donderdag wel redelijk kunnen vermaken, maar heb daar nog niet een wow-gevoel bij. Iggy is wel leuk en met Deftones heb je in ieder geval een fijne toevoeging te pakken. De toevoegingen op vrijdag vind ik ronduit pijnlijk. En voor de rest dan Amenra nog en dan heb je het wel weer gehad. Zetten dus, gelukkig en zoals verwacht, inderdaad in op een brede zaterdag. Dat scheelt dan weer ietsjes. Het is gewoon jammer dat Sam Fender daar headliner is, anders had ik nog een dagticket overwegen.

• Leuk
Waarderingen: Fonske122 en phil
Dat zou zonde zijn zeg
Vorige keer wel groot succes daar. Al kan het zeker ook tent zijn. Staan relatief klein op affiche. Gracie zal bv. ook op main staan vermoed ik, daardoor zou Goose sowieso pas vierde laatste staan op main, lager dan vorige keer.

Als die poster klopt en geen voorlopige is (qua indeling mooier maken fzo), is zaterdag wel de zwakste bovenkant in jaren hoor (ook al kan ik Fender wel hebben)
Ook Simple Minds als sub, vind ik niet heel denderend (al is dat meer te begrijpen, aangezien die nog in het Sportpaleis stonden)

• Leuk
Waarderingen: randyrw
Laatste Barn? Die overlaptede vorige keer ook met de headliner (Lenny x Jane's Addiction). Als LP een lange set van 2u speet lijkt me dat onvermijdelijk.
Maar dan zelfde spot als 2 jaar terug? Ik gok toch op de main eigenlijk hoor

Had Deftones niet zo hoog verwacht op Werchter
Stonden laatst nog op Pinkpop rond 6 uur op de tweede stage, en nu sub op Werchter?
Op andere majors staan ze toch vrij laag op de line up volgens mij

Prima namen erbij hoor, met Gracie Abrams, Underworld, Purple Disco Machine en Blanco White. Als Franz Ferdinand, Weezer en Nia Archives ook nog aanhaken wordt het al een heel mooi rijtje. Waarschijnlijk genoeg mogelijkheden om Goldband en Dean Lewis te omzeilen.

Donderdag inderdaad sterk met Iggy Pop en Deftones erbij (maar helaas, donderdag ben ik nog niet op de wei).

Zondag mag nog wel wat geweld gebruiken, ik ben blij dat in ieder geval Goose er dan staat, Verder weinig overtuiging voor mij die dag... Ik ga me wat inluisteren op de voor mij minder bekende artiesten. Maat het is met veel te zoetsappig. Ik kan me wel voorstellen dat andersom mensen dat van de donderdag vinden (al is die wel in enkele tellen uitverkocht)

Donderdag en vrijdag een dikke 8-9 voor mij, zaterdag een 6, zondag een 4 zo op het eerste gezicht.

Weezer zoals verwacht op vrijdag. Franz Ferdinand maakt de zaterdag we toffer maar niet de klepper die het in mijn ogen nog nodig heeft.

Effe hoe strak is die donderdag!!
Heel sterk. En ik hoop en denk dat er nog iets komt tussen Linkin Park en Deftones.

Heel blij met Deftones en Amenra. Nog nooit gezien. Zeker Amenra hoop ik deze keer live te kunnen meemaken.
Ook blij met Weezer en Goose!

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread