Rock Werchter 2025

Strange you mention Vampire Weekend. They’re meant to be doing the superstruct events in the U.K. at the end of July
We hopen gewoon al heel lang dat die hier nog eens staan. AB heb ik nog gedaan, ook al effe geleden zeker? Vorige festivaltour België ook gewoon overgeslagen. Feit dat er nu geen zaalshow was, geeft beetje hoop.

• Leuk
Waarderingen: Breinaard
- zo'n aankondiging wordt zeer zorgvuldig voorbereid, dat is altijd Herman zijn stokpaardje geweeest. Die wil met zulke dingen het verschil maken. Het feit dat Amyl zulke artwork deelt betekent dat dit is aangeleverd begin deze week om te gebruiken op hun socials. Dit is alleen maar met de acts die in het nieuwe pakketje zitten. Ik acht de kans zelfs reëel dat het initieel de bedoeling was om ook gisteren te komen met een aankondiging, maar ze niet alles op tijd op punt hadden. In elk geval vandaag zal het zijn, het is niet dat alle bands direct hun artwork krijgen. Wel de affiche, maar dan staat daar in groot embargo op, en dat is om te tonen waar op de line up en in welke grootte ze staan.

Stel dat dit het geval is, in hoeverre zou een Graspop dan schuiven met aankondigingen? Stel dat pakketje is verschoven naar vandaag, kan Graspop dan ook nog gewoon komen vandaag? (vermoedelijk dan op hetzelfde tijdstip inmiddels?)

Ben toch benieuwd als er een echte 'verrassing' tussenzit waarvan niemand ze had verwacht. Komt toch wel vaker voor bij Werchter

We hopen gewoon al heel lang dat die hier nog eens staan. AB heb ik nog gedaan, ook al effe geleden zeker? Vorige festivaltour België ook gewoon overgeslagen. Feit dat er nu geen zaalshow was, geeft beetje hoop.
I’d imagine as they’re all be announced next week that they’d be more likely announced in a 2nd or 3rd package (if they’re there)

AIR en Beth Gibbons komen toch zeer hoog op mijn verlanglijstje te staan.

Qua grotere rocknamen zijn dit Jack White en Queens of the Stone Age.
Wie weet een losse show van Paul Mc Cartney met Jack White en St Vincent in juli 2025 met het nummer The End (corona festival 17 Nov 24)

Totaal geen aanleiding voor maar leuk om nog eens verrast te worden: van mij mogen zo Pulp, Vampire Weekend of Charli XCX in het pakketje zitten.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread