Rock Werchter 2025

Denk dat die gewoon overenthousiast was. Sowieso niet de naam die je in een eerste pakketje moet verwachten toch.

Tgoh ja. Waarom niet?

• Leuk
Waarderingen: Nelios

Tgoh ja. Waarom niet?
Was ook geen waardeoordeel hoor. Tgoh, ik zou deze band zelfs gewoon op de grote main zetten. Verdienen ze wel. As tweede dan ofzo, om het binnen lopende volk meteen te entertainen.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101 en MadMandra27
Ik zie op het Graspop forum dat Danko Jones en Mustasch zijn aangekondigd voor Tallinn Rock Festival eind juni. Twee namen die ook niet zouden misstaan op Werchter.

Precies nog eens tijd om wat duidelijkheid te verschaffen hoe die dingen werken 😅:
- logica zelve dat RW vandaag komt met een pakketje, moet toch zeker de dag zijn voor de presale start, je gaat geen ticketprijzen 1u van te voren bekend maken
- zo'n aankondiging wordt zeer zorgvuldig voorbereid, dat is altijd Herman zijn stokpaardje geweeest. Die wil met zulke dingen het verschil maken. Het feit dat Amyl zulke artwork deelt betekent dat dit is aangeleverd begin deze week om te gebruiken op hun socials. Dit is alleen maar met de acts die in het nieuwe pakketje zitten. Ik acht de kans zelfs reëel dat het initieel de bedoeling was om ook gisteren te komen met een aankondiging, maar ze niet alles op tijd op punt hadden. In elk geval vandaag zal het zijn, het is niet dat alle bands direct hun artwork krijgen. Wel de affiche, maar dan staat daar in groot embargo op, en dat is om te tonen waar op de line up en in welke grootte ze staan.
- Graspop zal met Korn, Maiden en Slipknot 3 grote headliners hebben, die moeten zich niet echt zorgen maken, dus die gaan ook niet in elkaars weg lopen...
- Ik zie QOTSA op Graspop niet gebeuren, vermits er daar geen shows stonden ingepland die ze nog moesten inhalen, ze zullen er eerder zijn vanaf juli

En ik vul nog graag aan, Amyl zal wel 3de main stage staan, of ze geven ze een coole tentspot. Maar laag laag op de affiche gaat die niet staan hoor. Is toch ook al paar jaar dat hun komst in lijn verwachtingen lag, nu het eindelijk zover is, is dat niet om weg te steken op de laagste lijntjes.
Hopelijk mooie tentspot, zullen ze goed uit de verf komen denk ik, thanks voor de verheldering iig.

Users who are viewing this thread