Rock Werchter 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.808
12.528
Damn.. ik ben jaloers dat je die geweldige plaat nu nog moet ontdekken. Die gaat een paar keer op repeat staan bij je, misschien wel het beste nummer ooit van Belgische bodem (en ook de Benelux bodem, maar dat winnen onze zuiderburen sowieso op alle vlakken van ons).
Gekke is dus dat ik het nummer wel ken en met name die gitaarmelodie in de outro kon meezingen. Maar had werkelijk geen idee meer hoe het heette. En moet ook eerlijk zeggen dat het nummer me ook niet zodanig is opgevallen als nu. Echt geweldig live
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.808
12.528
Hier ook weer in de tent. Heerlijke diverse dag gehad. Uitgebreider verslagje volgt nog. Sum41 viel wat tegen maar Maneskin bewees voor mij deze stop aan te kunnen. Staat muzikaal stevig maar mag qua productie nog wel een tandje bij, nu vooral gekleurde lichten en meer niet.

De traditionele top 5
  1. Tom Morello
  2. Deus ( scheelt niks met de nummer 1)
  3. Yard Act
  4. Simple Plan
  5. The Rumjacks
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
951
1.137
Daarnaast wil ik ook nog even iets kwijt over die tergend irritante rugzakken die iedereen bij heeft. Mensen zetten hem maar gewoon op de grond en als je er dan tegenaan loopt kijken ze nog boos ook. Verder kijkt niemand ook uit met zo’n rugzak waardoor dat ding elke keer tegen je aan beukt. Ik zeg verbieden!
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
174
161
Daarnaast wil ik ook nog even iets kwijt over die tergend irritante rugzakken die iedereen bij heeft. Mensen zetten hem maar gewoon op de grond en als je er dan tegenaan loopt kijken ze nog boos ook. Verder kijkt niemand ook uit met zo’n rugzak waardoor dat ding elke keer tegen je aan beukt. Ik zeg verbieden!
Helemaal mee eens, zelfde met de dekens. Ze nemen een halve vierkante kilometer in voor 2 personen en worden boos als je eroverheen loopt.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.178
1.386
Jammer dat Måneskin er (tijdelijk ?) mee ophoudt. Nog één plaat en niemand durft aan hun headlinerstatus twijfelen. Maar ook nu vulden ze dat anderhalf uur moeiteloos.
Sterk hoor. Ook alles gewoon live met z’n vieren. Niets in de zakken, niets in de mouwen, niets op band.
Ze stonden hier gewoon op hun plaats.

Top : Glints, Måneskin, dEUS
Verrassing : Sleaford Mods
Leuk omdat we er toch stonden : Sprints, Gary Clark Jr.
Doe maar niet : Loverman

Verder ook stukjes van Tom Morello (leek wel goed) en Sum41 meegepikt.

Al bij al weer een fijn dagje.
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken