Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.959
8.602
De uitzondering bevestigt de regel (want je hebt gelijk, al maakte Ashcroft toen zéér veel goed)
Die Barn en KlubC lineup was een van de beste die ze al hadden op de donderdag.

Rijtje Zwangere Guy - Black Box Revelation - Mogwai - Maribou State - Olafur Arnalds - Richard Ashcroft - Charlotte Gainsbourg - Brockhampton - Elbow was perfect te doen en geweldig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
142
126
Die Barn en KlubC lineup was een van de beste die ze al hadden op de donderdag.

Rijtje Zwangere Guy - Black Box Revelation - Mogwai - Maribou State - Olafur Arnalds - Richard Ashcroft - Charlotte Gainsbourg - Brockhampton - Elbow was perfect te doen en geweldig.
Buiten Ashcroft is dit allemaal iets minder mijn ding, maar dit is persoonlijke smaak natuurlijk. Pink vond ik vreselijk slecht. Voor een artieste die zóveel goede nummers maakte...
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.164
5.498
Die Barn en KlubC lineup was een van de beste die ze al hadden op de donderdag.

Rijtje Zwangere Guy - Black Box Revelation - Mogwai - Maribou State - Olafur Arnalds - Richard Ashcroft - Charlotte Gainsbourg - Brockhampton - Elbow was perfect te doen en geweldig.
Akkoord, was een waanzinnig rijtje. Ook nog Paul Kalkbrenner. Geen kleine naam toch.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan en mattman

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
167
118
Ook ik vind een heleboel van Goldband maar die nieuwe single zal wel echt kneiterlekker gaan op een weide potverdikkie
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.674
2.314
Hoge tentenspot met een van de meest gestreamde nummers ooit? Zie ik toch echt op de main als subheadliner.
Stonden in '22 (met dat nummer op zak) als voorlaatste in de Marquee op Pkp. Soortgelijke positie (misschien ééntje hoger) lijkt me wel realistisch op RW volgend jaar. (Al kan sub evengoed natuurlijk.)
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
689
474
Goldband zit intussen aan hun tweede Sportpaleis (en dat aan 73 euro per ticket 🤯).
Dat wordt dus een hoge spot volgend jaar?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken