Rock Werchter 2024

Bixler

Playlistbediener
6 dec 2023
12
28
Mis ook wel die boekjes die ze schreven vroeger, waren geniaal geschreven altijd.
Heerlijk die boekjes van Humo in the old days inderdaad! En dan (met name op PkP) op basis van de beschrijvingen in 2 à 3 zinnen een spoorboekje samenstellen. Inluisteren kon toch alleen maar via Kazaa of Limewire downloads op goed geluk.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Hier ook abonnement op Humo. Enkele jaren geleden mee "geïnvesteerd" in heropstart RifRaf, maar al snel afgehaakt na slechts 1 nummer te hebben ontvangen na een jaar. Goede bedoelingen, maar weinig van kunnen waarmaken.
Ontzettend jammer. RifRaf was destijds mijn vaste afspraak, een flink pak reviews en een uitgebreide concertkalender. Ik hoop nog altijd tevergeefs op die beloofde concertcheques, opdat ik toch een deel van mijn bijdrage terug zou zien...
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
191
98
Het was me ook al opgevallen dat er weinig dance staat dit jaar, vind de combi wel altijd leuk…gelukkig staat meute op de donderdag in de middag, dan ben ik nog vol energie;)

Waren bij Aurora geen rode kruizen vorig jaar? Wel toch?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661

misschien?
RifRaf zeker prima (zeker omdat het echt dat onafhankelijke karakter uitstraalt), maar toch heel klein bier tegenover Humo.

Eigenlijk blijft Humo, qua geschreven media nog altijd de referentie in België als het over festivals gaat. Met StuBru de meest logische qua radio. (En Festileaks als het 100% online is 😉)
 
  • Leuk
Waarderingen: weezers

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
962
1.000
Waren bij Aurora geen rode kruizen vorig jaar? Wel toch?
Ik dacht zowel bij Aurora als bij Röyksopp. Maar ik ben niet zeker, want ik was bij beide acts ín de tent.
Tussen die acts was het bovendien aan het regenen, dus dat zorgt altijd wel sneller voor rode kruizen.

Tijdens de regenbui op donderdag in 2022 had je na Cigarettes After Sex zelfs rode kruizen aan KluB C terwijl er niemand ging optreden, omdat The Barn (met First Aid Kit) al afgeladen vol zat.
 
Laatst bewerkt:

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
483
Ik dacht zowel bij Aurora als bij Röyksopp. Maar ik ben niet zeker, want ik was bij beide acts ín de tent.
Tussen die acts was het bovendien aan het regenen, dus dat zorgt altijd wel sneller voor rode kruizen.
Kort voor aanvang bij Röyksopp nog zo naar voren doorgelopen dus dat was niet zo'n issue had ik de indruk.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
100
34
ISE morgen te gast in RADAR op Studio Brussel. Michelle vertelde dat ze nog niet kon zeggen waarom, maar dat het morgen duidelijk zou worden.

Is dat dan een teken dat de RW lineup morgen komt? Of meer dat ISE aan gaat kondigen dat ze op RW gaat komen?
 

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
100
34
Ik zag the Lathums laatst ook langs komen in het lijstje van @Joss. Nu zie ik dit op Instagram. Zou het kunnen betekenen dat ze zichzelf aankondigen op Rock Werchter :rolleyes:, of zou dat los staan van dit?
1709067086544.png
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
698
636
Humo was lang het referentiepunt qua muziek. Maar holden al langer achter de feiten aan. Vooral dat je het sponsormatig nog kon blijven waar maken.
Ik heb al jaren het gevoel dat Humo nog partner mocht zijn wegens de historische band.

De partnership met Bacardi is gevallen op LN niveau denk ik, vorig jaar vlogen ze ook al op Graspop en Pukkelpop.
 
Laatst bewerkt:

festirock

Support act
1 dec 2015
849
575
Humo was lang het referentiepunt qua muziek. Maar holden al langer achter de feiten aan. Vooral dat je het sponsormatig nog kon blijven waar maken.
Humo is grotendeels een (roddel)mediablad geworden. In de verste verten niet meer te vergelijken wat het ooit was. De scherpe pen en de heerlijke muziekartikels.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.562
4.485
Achja zo´n kleine band kan gewoon om 16u door RW aangekondigd worden en dat ze zelf om 18u hun eigen tour bekend maken.
Of het is gewoon toeval
 
  • Leuk
Waarderingen: MeesPos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken