Rock Werchter 2024

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
102
80
Heeft Klub C dat ook dan? Ik dacht alleen de Barn...

Sorry, ik ben een Werchter noob...
Zowel Klub C als The Barn zijn gesloten tenten (voor zover geweten). Vol is vol en in beide gevallen komt er dan een rood kruis boven de ingang. Maar er zijn gelukkig ook veel groene pijlen te zien, dus no stress ;)
 

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
106
86
Is al jaren dat ze die kaart minder trekken. Veel festivals vissen hier in zelfde vijver. Je moet er dus al met schouders boven uitsteken voor je op werchter raakt.
Bacardi is trouwens verdwenen bij de sponsors, dus ik vermoed iets zonder Bacardi.
Dus geen bacardi bar meer?!
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
404
531
Denk dat vorig jaar Merol 1 van de weinige dingen was in KluB C met rode kruizen.
Voor mijn gevoel heeft Klub C ook een meer open karakter dan de Barn. Vorig jaar verschillende keren als laatkomer helemaal achteraan gestaan in Klub C en dat was geen probleem. De Barn heeft een veel groter tribunedeel aan de achterzijde, waardoor je eerst door een soort sluis naar binnen moet.
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
140
164
Misschien iets teveel gedronken vorig jaar, maar was de tent op The Hive ook al geen Casa Bacardi meer? Komt vast een andere partij voor in de plaats of moeten nog wat puntjes op de i voor het sponsorcontract.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Vind het zelf nog opvallender dat Humo geen sponsor meer is op hun homepage eigenlijk. Humo en RW, jaren toch 2 handen op 1 buik.
Humo was lang het referentiepunt qua muziek. Maar holden al langer achter de feiten aan. Vooral dat je het sponsormatig nog kon blijven waar maken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Humo was lang het referentiepunt qua muziek. Maar holden al langer achter de feiten aan. Vooral dat je het sponsormatig nog kon blijven waar maken.
Ik heb een lopend abonnement op Humo, maar eigenlijk bijna puur voor de muziekcoverage, die inhoudelijk eigenlijk nog altijd erg best sterk is. Eigenlijk heeft Humo nooit veel concurrentie gehad. Zo'n De Morgen of Knack Focus is toch niet dat... En iets als OOR heeft België nooit gehad.

De Humo op de dinsdag voor RW is altijd een plezier om te lezen, met de voorpret en interviews van artiesten. Mis ook wel die boekjes die ze schreven vroeger, waren geniaal geschreven altijd.
 
Laatst bewerkt:

reaper

Support act
26 okt 2015
1.082
920
Ik heb een lopend abonnement op Humo, maar eigenlijk bijna puur voor de muziekcoverage, die inhoudelijk eigenlijk nog altijd erg best sterk is. Eigenlijk heeft Humo nooit veel concurrentie gehad. Zo'n De Morgen of Knack Focus is toch niet dat... En iets als OOR heeft België nooit gehad.

De Humo op de dishrag voor RW is altijd een plezier om te lezen, met de voorpret en interviews van artiesten. Mis ook wel die boekjes die ze schreven vroeger, waren geniaal geschreven altijd.

misschien?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken