Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.227
8.912
Welke mega headliners zijn beschikbaar tijdens Pkp die ze begin van de zomer missen?
Niks toch? Lana is hele zomer beschikbaar als ze er zin in heeft.

Er is dan gewoon een poule met eventueel interessantere namen.
Ja, Lana is een wildcard die ook nu weer constant wordt aangevraagd op die socials… 😅

Maar een Fred Again is toch gerust een grote naam te noemen. Niet alleen voor PkP, de volgende keer sluit die een main op RW af. En die tourt alleen in augustus.

Maar heb het gevoel dat je toch heel bescheiden bent over een mogelijke PkP lineup. Zo goed als Way Out West of Rock En Seine zal het nooit worden, nee…
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.552
4.747
Bad omens bereikt de kaap van 5 miljoen maandelijks luisteraars.

Op download festival zie ik ze als mainstage 2 headliner op dezelfde hoogte als Pantera en machine head staan.

Blijft me nog steeds verbazen dat ze op Werchter een namiddag band in de klub c gaan worden
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.701
4.745
Bad omens bereikt de kaap van 5 miljoen maandelijks luisteraars.

Op download festival zie ik ze als mainstage 2 headliner op dezelfde hoogte als Pantera en machine head staan.

Blijft me nog steeds verbazen dat ze op Werchter een namiddag band in de klub c gaan worden
in de barn, waar 20 000 man in past. RW is en blijft een mainstreamfestival, waarbij meer dan de helft van het publiek nog nooit van die band heeft gehoord. Kijk ook maar naar hoe laag Parkway Drive staat
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.388
7.876
Bad omens bereikt de kaap van 5 miljoen maandelijks luisteraars.

Op download festival zie ik ze als mainstage 2 headliner op dezelfde hoogte als Pantera en machine head staan.

Blijft me nog steeds verbazen dat ze op Werchter een namiddag band in de klub c gaan worden
populariteit in de UK en de Benelux is wel echt moeilijk met elkaar te vergelijken. de headliners van Download zouden gemakkelijk alle 3 op 1 werchter dag kunnen staan en iedereen zou nog klagen dat er geen grote headliner staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.228
5.591
populariteit in de UK en de Benelux is wel echt moeilijk met elkaar te vergelijken. de headliners van Download zouden gemakkelijk alle 3 op 1 werchter dag kunnen staan en iedereen zou nog klagen dat er geen grote headliner staat.
Werchter had ook eens 3 glastonbury headliners op lage spots staan (2008).
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
167
166
Bad omens bereikt de kaap van 5 miljoen maandelijks luisteraars.

Op download festival zie ik ze als mainstage 2 headliner op dezelfde hoogte als Pantera en machine head staan.

Blijft me nog steeds verbazen dat ze op Werchter een namiddag band in de klub c gaan worden
Die willen gewoon wat variatie en hun muziek aan een wat breder publiek voorstellen. Prima zo. Moesten ze dat niet willen, zouden ze dat ook niet doen lijkt me. Ik ga alvast kijken. :)
 

festirock

Support act
1 dec 2015
890
599
Die van augustus zijn anders wel sterk hoor. Die Scandinavische festivals in augustus en Rock en Seine hebben dikke lineups tot nu toe.
Vind rock en seine niet zoveel beter dan werchter persoonlijk, integendeel. Over de hele lijn werchter zelfs sterker, ook sziget dit jaar matig.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
890
599
Ja, Lana is een wildcard die ook nu weer constant wordt aangevraagd op die socials… 😅

Maar een Fred Again is toch gerust een grote naam te noemen. Niet alleen voor PkP, de volgende keer sluit die een main op RW af. En die tourt alleen in augustus.

Maar heb het gevoel dat je toch heel bescheiden bent over een mogelijke PkP lineup. Zo goed als Way Out West of Rock En Seine zal het nooit worden, nee…

Ik denk dat je rock en seine zo goed vindt omdat die beter bij jouw smaak aanleunt.
Werchter had fred again vorig jaar bvb.
Hier op het forum leeft lana Del rey ja, maar ik denk dat heel wat werchter bezoekers even blij zijn met een prima lenny kravitz als dagafsluiter.
En dan hou je nog the smile, offspring over. Maakt dat en seine zoveel beter? Nee geef mij dan maar werchter
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

AnM

Playlistbediener
29 jan 2024
5
0
Wachtlijst zetten en Ticketswap
Is er een wachtlijst voor campingtickets, want ik vind er nergens 1? Ik ben ook nog op zoek naar 2 regular hive tickets voor mij en een vriendin! We hebben momenteel een duo ticket voor de hive My Space die we eventueel zouden kunnen ruilen moest er iemand dat even goed vinden al de normale Hive :) Al onze vrienden en ook onze vriendjes zitten op de regular hive dus we zouden graag bij hen kunnen zitten op de camping. Moest er iemand zijn tickets verkopen of een ruil zien zitten let me know! :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.227
8.912
Ik denk dat je rock en seine zo goed vindt omdat die beter bij jouw smaak aanleunt.
Werchter had fred again vorig jaar bvb.
Hier op het forum leeft lana Del rey ja, maar ik denk dat heel wat werchter bezoekers even blij zijn met een prima lenny kravitz als dagafsluiter.
En dan hou je nog the smile, offspring over. Maakt dat en seine zoveel beter? Nee geef mij dan maar werchter
Mijn smaak, jouw smaak, even goede vrienden.

Zit net op de trein, terug van Soulwax trouwens. Nog een naam die Rock En Seine voor mij een stuk straffer maakt. Gaat dat zien mensen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken