Rock Werchter 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Het lijkt mij ook aannemelijk dat dit door Pearl Jam zelf gewenst is. Want het kapitaalkrachtige werchter zou ze altijd boeken.

Ik zou er mee kunnen leven om ze weer te boeken, ik ga er dan weeer van genieten. Maar ik begrijp de anderen ook goed. Alleen vind ik niet dat er nu iets staat van hetzelfde kaliber op donderdag en of vrijdag. Lenny had prima onder Pearl Jam gekunnen, zo ook Maneskin.

Of het nodig gaat zijn voor de verkoop? Ik verwacht dat maneskin nog heel wat tickets schuift. Maar donderdag?? Laten we er maar van uit gaan dat het niet (kunnen/willen) boeken van Pearl Jam leidt tot echt een schitterende undercard :D
Er zijn genoeg goede bands, elke dag een naam als Kings of Leon, London Grammar, Arcade Fire, Parkway Drive, Kalkbrenner, Soulwax, Underworld, Biffy Clyro, Pet Shop BOys erbij en mijn keus voor een weekendticket wordt makkelijker.

Tot voorheen was het voor mij vrijwel direct beslist om te gaan als de agenda het toeliet. Maar dit jaar mis ik wat bijzonders. En nee, ik ben niet alleen van de Pearl Jam's, Pixies, KOL, en noem het maar op. Ik zou mezelf prima kunnen vermaken bij ook Dua Lipa.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Intussen Pixies en Future Islands naar Lokerse Feesten. Daar gaat de kans op een Pixies/Breeders mash up. We zullen het moeten doen met Gigantic.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.459
4.622
HIn hết GMM thread geen enkele enthousiaste reactie gegeven over die Tom Morello show op GMM. Was blijkbaar erg saai?
ik ga het dan maar luidop zeggen, de show van Tom Morello was ronduid saai op graspop 2023. Hij mag dan wel de naam hebben maar het publiek was niet mee en verwachtte duidelijk wat anders.
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
141
127
ik ga het dan maar luidop zeggen, de show van Tom Morello was ronduid saai op graspop 2023. Hij mag dan wel de naam hebben maar het publiek was niet mee en verwachtte duidelijk wat anders.
Klopt (gedeeltelijk). Ik vond het laatste half uur wel sterk. En zeker wanneer Slash ook nog eens mee op het podium kwam. Tom Morello is natuurlijk geen zanger, dat gedeelte was wel wat een gemist tijdens enkele nummers. Voor mij hoeft hij in deze formatie niet te komen naar RW in ieder geval. Al blijft het een legende natuurlijk....
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
147
133
Pearl Jam's announcement of NOS Alive and Mad Cool is consistent with the leaked European tour dates, where Rock Werchter July 5 was included. We have no idea what their other dates are, but they're absolutely not packing up the entire team for two festival shows in Europe!
So they are announced tomorrow headlining after Maneskin!😅
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.633
893
Zoals ik al zeg, het is een teken dat Pearl Jam er zelf geen zin in had. Denkt ge nu echt dat ze Kravitz of Maneskin als headliner boven Pearl Jam zouden verkiezen omdat Pearl Jam er ochere twee jaar geleden heeft gestaan?🤣
Her heeft misschien ook gewoon met winstbejag en budget te maken.
Topacts als Foo Fighters en Dua Lipa moeten toch wel een stuk kosten, dus het is misschien gewoon een bewuste keuze om een minder dure act op donderdag te zetten.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Hoe zit het qua openbaar vervoer naar werchter en hebben jullie misschien een plaats wat makkelijk voor een overnachting want ik ga dan met me vader en die wil niet meer op de camping
 

The_Kist

Playlistbediener
15 nov 2023
14
7
Heeft iemand eigenlijk een idee wat acts tegenwoordig vragen voor een optreden op grote festivals als Rock Werchter? Kan alleen info vinden van 10 jaar terug..
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
714
645
Hoe zit het qua openbaar vervoer naar werchter en hebben jullie misschien een plaats wat makkelijk voor een overnachting want ik ga dan met me vader en die wil niet meer op de camping
Alternatief is ook Aarschot, als ik me niet vergis rijden de pendelbussen ook die richting uit?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken