Op het forum ook al jaren klagen dat er te veel herhaling bovenaan is, dat er nieuwe namen moeten komen, dat nieuwe generatie klaar staat maar geen kans krijgt...
- Dan hebben ze 2 namen die jong zijn en er nog nooit als headliner stonden (waarvan 1 stadion act in het popgenre).
- Een act die er al bijna 10 jaar niet meer stond
- De grootste rock-act die tourt volgend jaar, en eigenlijk ook nog niet zo heel vaak op Werchter stond (3e keer ofzo zeker?)
Inderdaad, daarom dat deze affiche, nu al, zo fantastisch is.
Of zijn er nu echt forumleden die weeral acts als Muse of Arctic Monkeys wilden zien?
Kan begrijpen als je hoopt op Pearl Jam of McCartney, dat Kravitz ergens een teleurstelling is.
Maar Kravitz is live buitengewoon goed. Eindelijk eens een naam met muzikanten die nog durven inmproviseren en niet binnen de afgelikte lijntjes kleuren.
En Dua Lipa, Måneskin en uiteraard Foo Fighters zijn gewoonweg top (ja, ik vind Måneskin echt een leuke naam). Vier frisse headliners, waarvoor ik zonder twijfel ook een afzonderlijk zaalconcert-ticket zou kopen.
Dit jaar (2023) was dit voor mijn smaak, wat de vier main headliners betreft, met moeite slechts één.
Ja, ik ben echt ontzettend enthousiast!
Enkel de overlappingen zullen de pret nog kunnen bederven!